“Nydelig mat og herlig atmosfære”
Anmeldelse av Beist Burger & Bar

Beist Burger & Bar
Vurdert som nr. 6 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spennende lokale i vintage stil, med store vinduer, koselige bord og nostalgiske blomsteroppheng i makramè, i taket.
Maten er nydelig, med en god meny til ulike ønsker.
De saftige burgerne er basic, og mye valgfritt tilbehør. De frityrstekte løkringene bør absolutt prøves. Og dressingene.
En stor meny å velge i.
Lang bardisk med alt en kan ønske av drikke.
Stor uteplass med servering om sommeren, koselig ved et lite torg i enden av Kongensgate.
Et stort pluss, er TAKEAWAY-tilbudet.
Kort ventetid og lett å parkere, for å hente maten.
Beist ligger i nærheten av Sandefjordsveien, andre siden av Brannstasjonen.
Jeg har spist der flere ganger, og skal absolutt tilbake.

2  Takk, christinarB2898MS

Anmeldt 27. juli 2020

Dette er den beste maten jeg har spist. Burger var perfekt stekt chipsen er sprø og god, dette er den faste burger plassen min, ingen andre kan måle seg.

1  Takk, Polsevann
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted å spise. Supre burgere til veldig bra priser og superhyggelig service. Føler oss som vi er hjemme der.

1  Takk, paalbye
Anmeldt 24. juli 2020

Kjempe god mat, hvis man er ute etter nydelig burger så er Beist burger og bar et sted man bør besøke i Sandefjord. De byr også på en bra bar som arrangerer musikk bingo ☺️

1  Takk, CarolineLSI
Anmeldt 24. juli 2020

Trenger ikke skrive så mye om det. Det er alltid mat til 110%.
Bare dra hit, spis ... og nyt! Hyggelig betjening, og strålende mat & drikke.
Manglet dog Xanté, noe som absolutt burde vært på plass.

1  Takk, iamchrisdamiano

Reisende som så på Beist Burger & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Beist Burger & Bar? Del dine erfaringer!