“Beist er best”
Anmeldelse av Beist Burger & Bar

Beist Burger & Bar
Vurdert som nr. 6 av 58 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk stemning, fantastisk mat og drikke, fantastisk service. Anbefaler alle å stikk innom! Jeg skal absolutt tilbake ;)

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, therma2020

Anmeldt 27. juli 2020

Dette er den virkelige burger kongen! Her var det saftige burgere med en fantasi- og smakfull meny. Søtpotetfries er tynne og crispy og dippene er supre!! Min faste burgerrestaurant i Vestfold

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, DJ-TiDi
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spennende lokale i vintage stil, med store vinduer, koselige bord og nostalgiske blomsteroppheng i makramè, i taket.
Maten er nydelig, med en god meny til ulike ønsker.
De saftige burgerne er basic, og mye valgfritt tilbehør. De frityrstekte løkringene bør absolutt prøves. Og dressingene.
En stor meny å velge i.
Lang bardisk med alt en kan ønske av drikke.
Stor uteplass med servering om sommeren, koselig ved et lite torg i enden av Kongensgate.
Et stort pluss, er TAKEAWAY-tilbudet.
Kort ventetid og lett å parkere, for å hente maten.
Beist ligger i nærheten av Sandefjordsveien, andre siden av Brannstasjonen.
Jeg har spist der flere ganger, og skal absolutt tilbake.

2  Takk, christinarB2898MS
Anmeldt 27. juli 2020

Dette er den beste maten jeg har spist. Burger var perfekt stekt chipsen er sprø og god, dette er den faste burger plassen min, ingen andre kan måle seg.

1  Takk, Polsevann
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted å spise. Supre burgere til veldig bra priser og superhyggelig service. Føler oss som vi er hjemme der.

1  Takk, paalbye

Reisende som så på Beist Burger & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Beist Burger & Bar? Del dine erfaringer!