Lunsjbuffé

På tur med kona, hadde en fin tur over fjorden og den siste buffén før det ble stengt grunnet... les mer

Anmeldt 16. mars 2020
LarsEdvin71
Halden, Norge
Dagstur

Reiste med Color hybrid, en miljøvennlig og bekvem ferge. Fine restauranter og utmerket taxfree... les mer

Anmeldt 7. januar 2020
lillelucky
Ski, Norge

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Denne gangen reiste vi over uten bil. Da vi skulle kombinere dette med overnatting på Laholmen. Denne gangen var det masse folk. Alltid like hyggelig å reise med Color Line

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 894hannes
Anmeldt 17. november 2018

Vi bor i Sverige og når vi besöker familie i Norge tar vi ofte fergen mellom Strømstad/Sandefjord/Strømstad. Det vi sparer i bompenger bruker vi til båtturen og som bonus får vi kjøpt noe taxfree, spesielt til Sverige.
De siste gangene har vi bestilt buffet, noe jeg strekt anbefaler spesielt nå i disse førjulstider med julematbuffet. Helt topp!
Turen over fjorden tar 2,5 timer, men med buffet og en tur innom taxfree og andre butikker går tiden utrolig fort. Er man medlem i tillegg fås medlemsfordeler.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 989aagel
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Reist 2 gngr i sommer og skjønner nå at de fleste som jobber på båten ønsker seg en annen jobb. Uinteressert og irritert betjening i kafeteria. Redusert kvalitet og mye tomme fat i buffeten.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, L5310AOmonicas
Anmeldt 3. juli 2018

God plass til bilen, men bestilte større plass for bil og det var verdt de 150kr.
Frokostbuffet er alltid godt, mye utvalg.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, tonjewor
Anmeldt 28. mai 2018

Formiddagsbuffet kl.10.00 og middagsbuffet kl.17.00 på returreisen. Meget smaksfulle måltider med et variert utvalg retter for enhver smak. Og i tillegg er det flere desserter å velge i .Og drikke er inklusivt. Man spiser lett litt for mye, men det må man unne seg av og til. Og de mange gode tilbud i taxfreebutikken og matbutikken setter "kronen på verket". Grillmat for flere dager ble kjøpt inn sammen med drikke dertil.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, Tore62