Lunsjbuffé

På tur med kona, hadde en fin tur over fjorden og den siste buffén før det ble stengt grunnet... les mer

Anmeldt 16. mars 2020
LarsEdvin71
Halden, Norge
Dagstur

Reiste med Color hybrid, en miljøvennlig og bekvem ferge. Fine restauranter og utmerket taxfree... les mer

Anmeldt 7. januar 2020
lillelucky
Ski, Norge

Anmeldt 27. desember 2018

Grei overfart. Taxfree butikk. Bra mat, prøv klassikern laks med sandefjordsmør. Pass deg for å ta den lille Bohusfergen fra 1968 (skal dere på Colorline bytte den ut eller ikke?), den krenger som et badekar når det er mye bølger, dessuten er den stappfull med passasjerer og da ikke et eneste sted å sitte. Skvise inn så mange som mulig. Spør om gratisbilletter til neste tur i kassa på taxfree. Eller handle over 500 kr eller hva det er så får du en. Anbefales heller den større fergen, eller hvis man vil få enda bedre plass, prøv ut konkurrenten Fjordline. Registrer deg som Fjordclub medlem gratis og du trenger aldri mer å betale for overfarten.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, Thomasraden
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Denne gangen reiste vi over uten bil. Da vi skulle kombinere dette med overnatting på Laholmen. Denne gangen var det masse folk. Alltid like hyggelig å reise med Color Line

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 894hannes
Anmeldt 17. november 2018

Vi bor i Sverige og når vi besöker familie i Norge tar vi ofte fergen mellom Strømstad/Sandefjord/Strømstad. Det vi sparer i bompenger bruker vi til båtturen og som bonus får vi kjøpt noe taxfree, spesielt til Sverige.
De siste gangene har vi bestilt buffet, noe jeg strekt anbefaler spesielt nå i disse førjulstider med julematbuffet. Helt topp!
Turen over fjorden tar 2,5 timer, men med buffet og en tur innom taxfree og andre butikker går tiden utrolig fort. Er man medlem i tillegg fås medlemsfordeler.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 989aagel
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Reist 2 gngr i sommer og skjønner nå at de fleste som jobber på båten ønsker seg en annen jobb. Uinteressert og irritert betjening i kafeteria. Redusert kvalitet og mye tomme fat i buffeten.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, L5310AOmonicas
Anmeldt 3. juli 2018

God plass til bilen, men bestilte større plass for bil og det var verdt de 150kr.
Frokostbuffet er alltid godt, mye utvalg.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, tonjewor