Flott ny båt

Nye Hybrid båten var flott. Alt fra taxfree, innredning, dekketøy, så fresht og fint... les mer

Anmeldt i går
karenmarieh
Grimstad, Norge
Handletur

Fin ferge og gode tilbud ombord. Mange hyggelige spisesteder. Serviceinnstilt og vennlig betjening... les mer

Anmeldt 1 uke siden
ErlingS112

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk båt med hele 4 dekk for passasjerer. Flott soldekk på toppen hvor man kan gå helt fram og nyte utsikten fra høyeste punkt. Minner mye om båtene som går til Danmark. Her får man gratisbilletter når man handler mye og reisene blir da svært rimelige. Taxfree butikken på den nye båten har mye større utvalg en de eldre båtene. Enklere inn og utkjøring er det også.

Takk, Footprints409859
Anmeldt 14. august 2019

Straks vi gikk ombord fikk jeg "flashbacks" til da det gikk båt mellom Bergen og Newcastle (som vi alle savner KJEMPEMYE!) - en bblanding av parfyme, mat, sjø og rengjøringsmidler. Savnet litt flere info-tavler over hvor vi befant oss men det gikk greit. All betjening var kjempehyggelig og hjelpsom og båten fin å reise med. Kunne gladelig ha blitt ombord over natten! Og toalettene var så fine og rene og med store vinduer ut mot sjøen! Men det beste - det aller beste - var den utrolige deilige buffeten! Maken til flott mat har jeg ikke smakt på lenge. Vi var STAPPMETTE men måtte ha dessert også. Her fortjener alle på kjøkken stor applaus. Dette var bare nydelig!

Takk, 1302travel
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Helt ok snar vei på turen hjem til Bergen. Helt ok pris 1000.- for bil og fire voksne m/ buffe. Litt overdreven reklame når det gjelder glutenfritt i buffe’n, men ellers greit.

Takk, Tore H
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Reiste med Bohus fra Strømstad til Sandefjord en sommerdag med nesten full ferge. Noen synes sikkert det er litt nostalgisk å reise med en så gammel ferge, men realiteten er at denne ikke lenger holder mål. Den er liten og trang, med begrensede områder både til taxfree og spisesteder. Skal slett ikke mye til før bølger merkes veldig godt på denne aldrende damen. Ser fram til at Bohus byttes ut med et nytt skip om noen uker

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, TomHarald
Anmeldt 24. juli 2019

Det er jo bare en opplevelse og SE hvordan de or`nær bilkøene og overfarten inn i båten ... det er en presisjon til fingerspissene !! Det er en opplevelse ! TAKK for at det finnes sånne folk !

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 2Reisende1