Lunsjbuffé

Anmeldt 7. januar 2020
lillelucky
Ski, Norge

Anmeldt 23. juli 2021

Vi tok ettermiddagsavgang kl 17 fra Sandefjord. Med forhåndsbestilt mat kunne vi gå rett til buffeten, hvor det var god mat med mye å velge mellom. Hyggelig personalet som serverte alkohol om man ønsket. Videre har man mulighet til å handle taxfree på flere etasjer. Det er mulighet for å være ute på soldekk, flere andre restauranter i tillegg til buffet, og man har et lite casino. Det er ganske rent og ryddig på båten. Effektiv både ombordsstigning og avstigning. Fornøyd med turen!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, christiansB6084JA
Anmeldt 16. mars 2020 via mobile enheter

På tur med kona, hadde en fin tur over fjorden og den siste buffén før det ble stengt grunnet smittefare. Nydelig mat og bra utvalg. Kommer tilbake når det er restriksjonene er over.

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 7. februar 2020

Alt fungerer jo på dette skipet, men ombord er det litt sånn blanding av IKEA og Veikro-opplevelse (bortsett fra Taxfree da...). Ikke så hyggelig innredet som konkurrenten Fjord Line. Buffet Restauranten gå et flott inntrykk, maten så kjempefin ut - vi gledet oss da vi ble ført til et fint bord helt forrest ved vinduene. Superutsikt - herlig. Maten i selv imidlertig, den var litt så som så. Ikke noe dårlig, men ikke heller noen stor nytelse. Mye smakte sånn litt kjedelig, flatt - bsom laget for at alle skal "like" det - men det manglet litt smak - mye av det. Unntaket var den ferskstekte Entrécôten som ble skåret opp for oss. Den var skikkelig.
Vi har reist tilsvarende med Fjord Line på samme strekningen noen ganger - og må si maten der var mye bedre, skipet hyggeligere og triveligere. Men - blir jo til at man velger det skipet som går til den tiden som passer oss best - hvis ikke ville vi helt klart valgt FjordLine.
Ellers, fin tur, bra TaxFree - om enn mangel på noen som kan hjelpe med å finne frem i varene....

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Erik M
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Reiste med Color hybrid, en miljøvennlig og bekvem ferge. Fine restauranter og utmerket taxfree shop. Kan absolutt anbefales både for dagstur og bilpakke. Anbefaler innmelding i colorclub. Medlemsavgiften kan du tjene inn på første tur. Har vært medlem i 10 år.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, lillelucky
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Color Line Sandefjord-Stromstad

Sandefjord

Buffett lunsj i romjulen

Båt : Viking
Dette er noe av det mest fettete å smakløse maten jeg noensinne har spist. Kvaliteten er absolutt bunn å det er nok tryggere å mindre illebefinnende å kjøpe mat ved den første bensinsasjon. Betjeningen får 4 stjerner men maten er virkelig bunn. Har prøvd omtrent alt som er tilgjengelig uten å finne noe som smaker særlig mer enn masseprodusert inntørka plast. Selv eplejusen smaker utvannet fattig konsentrat. Hva er det igrunnen som foregår på kjøkkenet? Sikker på at gutta fra bildekk kunne fått til en bedre middag enn dette. Må også få med at maten er lunket å det er kaldt i lokalene. Skam med slikt matsvinn fra en så stor aktør, her burde noen med ved gripe inn!
Dessverre har vi også bestilt buffee på hjemturen med den nye hybridbåten. Kansje det er noen med et sandkorn av mat erfaring på kjøkkenet der, vi lar tvilen komme dere tilgode i til videre.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Optifit