“Familiepizza”

Pir4
Vurdert som nr. 9 av 58 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Japansk
God for: Barscene
Beskrivelse: Pir4 serverer deg en uformell stemning i nye lune, lyse og moderne lokaler ved sjøen. Kom som du er. Vi lover deg en hyggelig atmosfære, ekte vedfyrt italienskpizza og utsøkte viner, som du fint kan dele med andre, eller nyte alene.
Anmeldt 13. november 2018

Tok med barn og barnebarn på pizza aften. Veldig oversiktlig meny. Hyggelig betjening som fikser det meste. God velsmakende pizza som smakte oss alle.

Takk, royiversen

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

På dagtid finner du Pir4 flytende innerst i havnen i Sandefjord. Der servers det knallgode pizzaer. De tilbyr både rød og hvit bunn. De har en komplett bar. Mulighet for å sitte både inne og ute. Ute er det også noen kule og avslappede sittegrupper. På kvelden blir Pir4 til et av fjordene mest besøkte utesteder med stilige barmenyer, arrangementet og annet moro man bør være med på dersom man har en lørdagskveld i Sandefjord.

Dato for besøk: august 2018
Takk, verenemh
Anmeldt 7. august 2018

Veldig god pizza, og det gikk fint å ha med hun på 2. Kommer nok tilbake hitt når lysten på italiensk pizza kommer igjenn

Dato for besøk: mai 2018
Takk, MarieH3696
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Pir 4 ligger fint til på bryggen i Sandefjord. Det var en solfylt og hyggelig dag, perfekt for lunch under åpen himmel. Menyen var dominert av pizza som derfor burde være et sikkert og godt valg. Maten kom ganske raskt og pizzaene så gode ut. Dessverre ble opplevelsen dårlig da det overhodet ikke var sprø bunn men den var så fuktig og klissete at vi nærmest måte skrape den av tallerkenen. I tillegg var damen som som serverte oss kort og lite meddelsom. Her er det svært mye å gå så forbedringer bør det være lett å få til.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trym V
Anmeldt 29. juli 2018

Stedet skryter av å ha god pizza. Jeg mener den var middels og overpriset. Bløt bunn og lite spennende fyll.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, H K

Reisende som så på Pir4, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Pir4? Del dine erfaringer!