“Fantastisk middag”

Pir4
Vurdert som nr. 7 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Japansk
God for: Barscene
Beskrivelse: Pir4 serverer deg en uformell stemning i nye lune, lyse og moderne lokaler ved sjøen. Kom som du er. Vi lover deg en hyggelig atmosfære, ekte vedfyrt italienskpizza og utsøkte viner, som du fint kan dele med andre, eller nyte alene.
Anmeldt 10. august 2021

Veldig god pizza. Den beste salaten smakt i 2021 og flaks at vi delte så begge fikk ta del i opplevelsen. Personalet var smilende og svært imøtekommende. Rent og pent over alt

Anbefales

Takk, 507kjellg

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra sevice. Morsom servitør. God italiensk Pizza. Frisk bringebæris til panacottan flott utsikt over Sandefjord havn.

Takk, 866dagm
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj her og beliggenheten er helt nydelig på sommeren! Rett ut mot sjøen. I tillegg er pizzaen upåklagelig med spennende chilli og hvitløksolje som jeg anbefaler å bestille. Servicen var god også ! Strålende ☺️

Takk, RebekkaKF
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig, løsningsorientert og god service. Vi var 10 stk til lunsj og ble plassert ved to bord. Grei meny med typisk itialensk preg. Maten ble servert relativt raskt og smakte utmerket. Valget falt på tapas tallerken. Prisen var midt på treet. Et godt alternativ sentralt på brygga i Sandefjord.

1  Takk, Henning H
Anmeldt 10. januar 2021

Nydelig mat, god musikk og utmerket service, god beliggenhet, med fin oversikt over havnebassenget - nok til en perfekt opplevelse.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, valyap2021

Reisende som så på Pir4, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Pir4? Del dine erfaringer!