“Kjekk opplevelse”

Pir4
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Japansk
God for: Barscene
Beskrivelse: Pir4 serverer deg en uformell stemning i nye lune, lyse og moderne lokaler ved sjøen. Kom som du er. Vi lover deg en hyggelig atmosfære, ekte vedfyrt italienskpizza og utsøkte viner, som du fint kan dele med andre, eller nyte alene.
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Spiste både lunsj og middag i løpet av ferien vår i Sandefjord. Nydelig rekesmørbrød,fiskesuppe,pokebowl med mer .
Veldig grei kelner full av liv og morsom. God servise og nydelig utsikt til båter og fjord. Perfekt sommersted

Takk, Kjersti K

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Har blitt vanvittig dyrt!!
Men pizzaen er god og det er et deilig sted å sette seg en sommerdag. Hyggelig betjening. Prøv Mango Tango.

Takk, Geno65
Anmeldt 10. august 2021

Veldig god pizza. Den beste salaten smakt i 2021 og flaks at vi delte så begge fikk ta del i opplevelsen. Personalet var smilende og svært imøtekommende. Rent og pent over alt

Anbefales

Takk, 507kjellg
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra sevice. Morsom servitør. God italiensk Pizza. Frisk bringebæris til panacottan flott utsikt over Sandefjord havn.

Takk, 866dagm
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj her og beliggenheten er helt nydelig på sommeren! Rett ut mot sjøen. I tillegg er pizzaen upåklagelig med spennende chilli og hvitløksolje som jeg anbefaler å bestille. Servicen var god også ! Strålende ☺️

Takk, RebekkaKF

Reisende som så på Pir4, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Pir4? Del dine erfaringer!