“Litt under middels denne gangen.”
Anmeldelse av Kokeriet

Kokeriet
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Litt under middels denne gangen.
Vi er sommerturister som stort sett har besøkt Kokeriet hver sommer de siste femten årene om sommeren. Vi bestilte fiskesuppe, kylling og blåskjell denne gangen. I år var ikke blåskjellretten helt topp: mye blåskjell men ikke den samme gode smaken av pesto med mer i kraften. Fiskesuppa var god! Kyllingen var tørrstekt og ikke god. Vi bestilte ekstra pommes frittes og aioli men dette kom aldri, så vi avbestilte. Da jeg betalte, fikk jeg ikke spesifisert regning, men regnet ut at prisen stemte sånn nogenlunde. Totalt en litt under middels opplevelse.

Takk, Kristian G

Anmeldt 12. juli 2020

Til tross for noen lunkne anmeldelser ang service, hadde vi bestemt oss for å prøve Kokeriet en lørdag i fellesferien. Det var uproblematisk å bestille bord på nett. Ble møtt av hyggelig personale som viste oss bordet, og tok bestilling på drikkevarer med det samme. Drikke kom på bordet rimelig raskt, og vår hyggelige servitør tok i mot bestilling på dagens fisk. Dette viste seg å være et svært godt valg med masse gode smaker.
Desserten var også svært god med en bringebærkrem og brownie med iskrem.
Kommer gjerne tilbake!

Takk, The_Norseman
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Første gang vi var i Sandefjord. Vi var 4 stk. Vi rusla bortover brygga og bestemte oss for å gå inn på Kokeriet. Det så veldig koselig ut. Vi fikk et bord, og bestilte drikke. Drikke kom ganske raskt, men de spurte ikke om vi ville bestille mat da. Etter 20 min kom ho vi hadde bestilt drikke ut av bort, vi spurte om vi kunne bestille mat nå, ho ble litt forskrekket over at vi ikke hadde fått bestilt enda. 3 bestilte biff, to medium og en godt stekt. Da de kom med maten var ho ikke helt sikker på hvilken som var godt stekt, og det ble jo feil, men vi byttet bare. Maten var fantastisk god, nydelig smak og mørt godt kjøtt.

Takk, irenea236
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Maten var Ok, men servicen henger ikke på greip. Da vi ankom måtte vi vente lenge før vi overhodet fikk oppmerksomhet. Drikkebestilling gikk raskt, mens matbestilling måtte vi rett og slett mase om å få gjøre. Maten var helt grei, men igjen absolutt ingen oppfølging. Ingen spørsmål om dessert ei heller kaffe. Da vi ba om regningen fikk vi kun droppet en betalingsautomat på bordet. Dette var en skuffende opplevelse. Dessert og kaffe ble inntatt på McDonalds med langt bredere service.

Takk, larsley
Anmeldt 6. juli 2020

Restauranten ser veldig koselig og flott ut. Ble servert av en veldig sur dame som ikke gjorde noe som helst for å yte service gjennom hele oppholdet. Brusen vi fikk hadde null kullsyre. Vi bestilte beef burger og haloumisalat. Burgeren smakte som karbonade. Pommes frittes var bra. Halloumien var svidd helt sort på ene siden, og aiolien smakte langt fra aioli. Skriver sjeldent reviews, men dette var såpass skuffende at det føles rett. Håper de retter ting opp siden lokasjon og lokaler er helt topp.

1  Takk, henman2018

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!