“En helt grei opplevelse”
Anmeldelse av Kokeriet

Kokeriet
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd, og ble tatt godt i mot. Pga vi var 10 stk måtte vi også bestille mat på forhånd. Dette hadde dessverre ikke servitøren fått informasjon om. Flere av oss hadde bestilt «dagens fisk», uten å vite hva slags fisk det var. Når man bestiller slik på forhånd, antok vi at kelner ville fortelle hva som er dagens fisk ved ankomst, slik at man kan vurdere å bytte. Dagens fisk var nemlig sei, ikke en favoritt hos oss. Tre personer hadde bestilt dagens fisk, og opplevde også at det var stor forskjell på mengden av rettens ulike deler på de tre fatene. Til tross for skriftlig og detaljert forhåndsbestilling ble ikke riktig tilbehør servert til barna. Det er vel på grensen til flaut... Selv hadde jeg bestilt indrefilet, på nettstedet står det at kjøttet stekes til medium, mitt kjøtt var godt stekt, langt over medium...
Ellers smakte maten godt, men totalen blir at, for meg, virker det som stedet prøver å fremstå som bedre enn det kanskje er:-)

Takk, haksi75

Anmeldt 20. juli 2020

Besøkte restauranten 19.og 20 juli 2020. Spiste både fisk og kjøtt. Begge deler var nydelig. Meget godt og flott tilberedt. Svært hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste. Kommer gjerne igjen. Toppscore.

Takk, Bjarne K
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte fiskesuppen, rekesmørbrød, blådskjell og dagens fisk til middag. Alle ble veldig fornøyde. Til dessert spiste vi en nydelig sjokoladefondant med kirsebæris. Kan virkelig anbefale denne resturanten!

Takk, camillal24
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sen lunsj Tidlig middag. Det blåste kraftig ute så det var ekstra hyggelig å komme inn å se at det var fyr i Kokeriet⭐️ et veldig hyggelig sted, god plass, hyggelig betjening og Biffen med tilbehør smakte helt nydelig⭐️ 3 gode venner var Mette og veldig fornøyde med dagens valg av spisested på brygga i Blåsten⭐️ Vi kommer igjen ⭐️⭐️⭐️

Takk, Opedal
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ok mat, men elendig på renhold og hygiene. De har reklamert med coronavennlig lokale med engangs/papirmeny, men det er det lite vits i når servitørene gir nye kunder de gamle brukte menyene. Tomt for antibac, og servitørene bør lære seg å vite hva de ulike gjestene har bestilt. Hadde vært fint om vi fikk maten samtidig, iallfall innenfor 30 minutter, slik at maten til halve bordet var kaldt og de ventet 25 min før resten fikk servert. Bør vaske bord mellom hver setting.

Takk, 992Run22

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!