“Super indrefilet! ”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Jeg fikk en indrefilet som var veldig god. Sammen med en Erdinger Weissbier ble dette et fantastisk måltid. Avsluttet med en cookie, kaffe og en Nøgne Ø Porter. Perfekt måltid!

Takk, roarb869

Anmeldt 24. juli 2020

God og rask service. God burger. Gambas var perfekt. Fikk bord inne da det var fullt ute. Glimrende servitør

Takk, 4pereh
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Værste blåskjellene vi noen gang har fått! Halve bollen med tomme skjell og resten melne. Tørr Cæsar salat. Men - vinen var god og servitøren hyggelig når tilstede.

Takk, 585lenev
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd, og ble tatt godt i mot. Pga vi var 10 stk måtte vi også bestille mat på forhånd. Dette hadde dessverre ikke servitøren fått informasjon om. Flere av oss hadde bestilt «dagens fisk», uten å vite hva slags fisk det var. Når man bestiller slik på forhånd, antok vi at kelner ville fortelle hva som er dagens fisk ved ankomst, slik at man kan vurdere å bytte. Dagens fisk var nemlig sei, ikke en favoritt hos oss. Tre personer hadde bestilt dagens fisk, og opplevde også at det var stor forskjell på mengden av rettens ulike deler på de tre fatene. Til tross for skriftlig og detaljert forhåndsbestilling ble ikke riktig tilbehør servert til barna. Det er vel på grensen til flaut... Selv hadde jeg bestilt indrefilet, på nettstedet står det at kjøttet stekes til medium, mitt kjøtt var godt stekt, langt over medium...
Ellers smakte maten godt, men totalen blir at, for meg, virker det som stedet prøver å fremstå som bedre enn det kanskje er:-)

Takk, haksi75
Anmeldt 20. juli 2020

Besøkte restauranten 19.og 20 juli 2020. Spiste både fisk og kjøtt. Begge deler var nydelig. Meget godt og flott tilberedt. Svært hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste. Kommer gjerne igjen. Toppscore.

Takk, Bjarne K

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!