“God mat, men...”

Anmeldt 12. juli 2021

Pluss:
- God mat

Minus:
- Servitører som kun snakket engelsk
- Komfyren var ødelagt, så de hadde redusert meny
- De tok tallerkenene til enkeltpersoner på bordet før alle var ferdig med å spise
- Alle rettene kom ikke samtidig, eller i nærheten av samtidig
- Klumsete servitør som mistet bestikk og generelt surret

Takk, fredrikjR8855EQ

Anmeldt 11. juli 2021

Vi hadde planlagt en kveld med god mat og hyggelige samtaler med et vennepar vi ikke hadde sett på lenge. Det varte ca. til forretten, da dukket det opp en svenske på et keyboard, og resten av kvelden gikk med til tvangsforing av "sommartider hej, hej", "gyllna skor" osv. på full guffe. Videre samtaler ble, om ikke umulig så i alle fall veldig begrenset. Vi håpet lenge at han kanskje skulle ha en pause, men nix, dette var en som hadde bestemt seg for å jobbe for pengene. Maten var på helt toppnivå og fantastisk god og jeg skjønner derfor ikke helt konseptet med denne "underholdningen" som etter min mening hadde passet mye bedre på en brun pub, danskebåten el.l. Vi er nyinnflyttet og har ikke vært på dette stedet før. Maten innbyr til videre besøk, men viser det seg at dårlige cover versjon av 70-80 talls låter på altfor høyt lydnivå er et fast innslag under bespisningen må vi nok finne oss et annet sted. Det var helt klart folk som likte underholdningen, så antagelig var det vi som ikke passet inn.

Takk, remof385
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted med god mat og super service!Blide kelnere med humor og glimt i øyet. Vi koste oss fra vi kom til vi gikk!

Takk, Road43395411789
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Dere har en servitør med røtter i Belgia. Helt topp oppfølging. Lykke til med fagbrevet som du får våren 22. Vi fire fikk en veldig hyggelig og bra opplevelse med besøk hos Kokeriet 1. juli. Hilsen Bård og gjengen

1  Takk, Pioneer51278994393
Anmeldt 27. juni 2021

Vil anbefale alle som er i Sandefjord å dra hit, fantastisk god mat og en flott atmosfære. God service og veldig hyggelige servitører. Bestillte ytrefilet av rein og har aldri smakt bedre rein i mitt liv. Flott opplevelse.

Takk, jonhC2439DG

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!