“Helt greit, men kommer ikke hit igjen. ”
Anmeldelse av Kokeriet

Kokeriet
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant. Satt med utsikt utover kaien. Bestilte scampi til forrett og denne var svært god. Til hovedrett bestilte vi biff, men denne retten både så trist ut og biffen min var stekt så lenge at den var blitt kjempetørr(bestilte medium og fikk ekstra, ekstra godt stekt). Fikk en beklagelse og et lite avslag i prisen, men ødela middagen for min del. Var også vanskelig å få kontakt med servitører for å få bestilt mer drikke.
Koselig sted, men har spist bedre mat andre steder.

Takk, LiBesreiser

Anmeldt 14. juli 2021

Rask service. God mat, enkelt og fint. Ikke noe å utsette. Blåskjellene var veldig gode og servitøren var høflig og flink.

Takk, kittilb
Anmeldt 12. juli 2021

Dro med en vennine for å spise litt, vi fikk raskt et bord på ute serveringen. Her måtte vi se på meny gjennom mobil, jeg gikk inn for å spørre om meny ettersom "mobil menyen" var rotete. I baren fikk jeg et nedlatende og surt blikk fra en ung blond jente som tydeligvis hater jobben sin. Vi flyttet oss inn bare for å kunne bestille gjennom servitør, litt kjedelig når det er full sol ute.

Vi spurte om vi kunne få forreten uten sesamfrø, dette lot seg ikke gjøre. Hamburgeren hadde soggy og våt bunn, cæsar salaten var 50% brød.

Utrolig kjedelig og skuffende mat, skuffende servitører.

1  Takk, erlenda436
Anmeldt 12. juli 2021

Pluss:
- God mat

Minus:
- Servitører som kun snakket engelsk
- Komfyren var ødelagt, så de hadde redusert meny
- De tok tallerkenene til enkeltpersoner på bordet før alle var ferdig med å spise
- Alle rettene kom ikke samtidig, eller i nærheten av samtidig
- Klumsete servitør som mistet bestikk og generelt surret

Takk, fredrikjR8855EQ
Anmeldt 11. juli 2021

Vi hadde planlagt en kveld med god mat og hyggelige samtaler med et vennepar vi ikke hadde sett på lenge. Det varte ca. til forretten, da dukket det opp en svenske på et keyboard, og resten av kvelden gikk med til tvangsforing av "sommartider hej, hej", "gyllna skor" osv. på full guffe. Videre samtaler ble, om ikke umulig så i alle fall veldig begrenset. Vi håpet lenge at han kanskje skulle ha en pause, men nix, dette var en som hadde bestemt seg for å jobbe for pengene. Maten var på helt toppnivå og fantastisk god og jeg skjønner derfor ikke helt konseptet med denne "underholdningen" som etter min mening hadde passet mye bedre på en brun pub, danskebåten el.l. Vi er nyinnflyttet og har ikke vært på dette stedet før. Maten innbyr til videre besøk, men viser det seg at dårlige cover versjon av 70-80 talls låter på altfor høyt lydnivå er et fast innslag under bespisningen må vi nok finne oss et annet sted. Det var helt klart folk som likte underholdningen, så antagelig var det vi som ikke passet inn.

Takk, remof385

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!