“Brygga i Sandefjord er aldri feil”
Anmeldelse av Kokeriet

Kokeriet
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sommerkveld på Brygga. God dagens rett (uer), men kunne kanskje blitt gjort enda mer delikat med noen flere grønnsaker?

God chablis er aldri feil.

Utsøkt service fra oppmerksomme servitører.

Takk, 561j_rnk

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant. Satt med utsikt utover kaien. Bestilte scampi til forrett og denne var svært god. Til hovedrett bestilte vi biff, men denne retten både så trist ut og biffen min var stekt så lenge at den var blitt kjempetørr(bestilte medium og fikk ekstra, ekstra godt stekt). Fikk en beklagelse og et lite avslag i prisen, men ødela middagen for min del. Var også vanskelig å få kontakt med servitører for å få bestilt mer drikke.
Koselig sted, men har spist bedre mat andre steder.

Takk, LiBesreiser
Anmeldt 14. juli 2021

Rask service. God mat, enkelt og fint. Ikke noe å utsette. Blåskjellene var veldig gode og servitøren var høflig og flink.

Takk, kittilb
Anmeldt 12. juli 2021

Dro med en vennine for å spise litt, vi fikk raskt et bord på ute serveringen. Her måtte vi se på meny gjennom mobil, jeg gikk inn for å spørre om meny ettersom "mobil menyen" var rotete. I baren fikk jeg et nedlatende og surt blikk fra en ung blond jente som tydeligvis hater jobben sin. Vi flyttet oss inn bare for å kunne bestille gjennom servitør, litt kjedelig når det er full sol ute.

Vi spurte om vi kunne få forreten uten sesamfrø, dette lot seg ikke gjøre. Hamburgeren hadde soggy og våt bunn, cæsar salaten var 50% brød.

Utrolig kjedelig og skuffende mat, skuffende servitører.

1  Takk, erlenda436
Anmeldt 12. juli 2021

Pluss:
- God mat

Minus:
- Servitører som kun snakket engelsk
- Komfyren var ødelagt, så de hadde redusert meny
- De tok tallerkenene til enkeltpersoner på bordet før alle var ferdig med å spise
- Alle rettene kom ikke samtidig, eller i nærheten av samtidig
- Klumsete servitør som mistet bestikk og generelt surret

Takk, fredrikjR8855EQ

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!