“Hyggelig service og god mat”
Anmeldelse av Kokeriet

Kokeriet
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig servering. Porsjonene var rause, og maten var god. Vi spiste fiskesuppe og sushi bowl - begge deler smakte godt!

Takk, Daydream31665328926

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening, ok prisnivå. Variert og fin meny med spennende råvarer. Litt tynt vinkart til å ha så god og spennende mat

Takk, Morten L
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sommerkveld på Brygga. God dagens rett (uer), men kunne kanskje blitt gjort enda mer delikat med noen flere grønnsaker?

God chablis er aldri feil.

Utsøkt service fra oppmerksomme servitører.

Takk, 561j_rnk
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant. Satt med utsikt utover kaien. Bestilte scampi til forrett og denne var svært god. Til hovedrett bestilte vi biff, men denne retten både så trist ut og biffen min var stekt så lenge at den var blitt kjempetørr(bestilte medium og fikk ekstra, ekstra godt stekt). Fikk en beklagelse og et lite avslag i prisen, men ødela middagen for min del. Var også vanskelig å få kontakt med servitører for å få bestilt mer drikke.
Koselig sted, men har spist bedre mat andre steder.

Takk, LiBesreiser
Anmeldt 14. juli 2021

Rask service. God mat, enkelt og fint. Ikke noe å utsette. Blåskjellene var veldig gode og servitøren var høflig og flink.

Takk, kittilb

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!