“God mat - dårlig service”
Anmeldelse av Kokeriet

Kokeriet
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021

De andre på bordet fikk forrett og hovedrett før vi fikk forrett, ingen system på hvordan maten skal serveres for at alle på bordet skal få maten samtidig.

Takk, 523herman

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte fiskesuppe og sushi bowl til hovedrett og sj.fondant til dessert.
Fiskesuppe smakte som currysuppe og fondanten lignet sjokoladesøl på fatet. Kan ikke anbefales!

Takk, 283_yvindd
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig servering. Porsjonene var rause, og maten var god. Vi spiste fiskesuppe og sushi bowl - begge deler smakte godt!

Takk, Daydream31665328926
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening, ok prisnivå. Variert og fin meny med spennende råvarer. Litt tynt vinkart til å ha så god og spennende mat

Takk, Morten L
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sommerkveld på Brygga. God dagens rett (uer), men kunne kanskje blitt gjort enda mer delikat med noen flere grønnsaker?

God chablis er aldri feil.

Utsøkt service fra oppmerksomme servitører.

Takk, 561j_rnk

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!