“Barnevennlig restaurant”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk restaurant rett ved havnen. Nydelig mat, omgivelse og flott service av Natalie som hadde vårt bord .Barnebarnet koste seg Vi kommer tilbake

Takk, Departure799324

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet var fult sp vi fikk et jord utendørs, som var helt ok.
Alt ble bestilt via qr, noe som gjorde oppholdet litt upersonlig. Maten var god uten å utmerke seg noe spesielt.

Takk, LarsH347
Anmeldt 21. juli 2021

De andre på bordet fikk forrett og hovedrett før vi fikk forrett, ingen system på hvordan maten skal serveres for at alle på bordet skal få maten samtidig.

Takk, 523herman
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte fiskesuppe og sushi bowl til hovedrett og sj.fondant til dessert.
Fiskesuppe smakte som currysuppe og fondanten lignet sjokoladesøl på fatet. Kan ikke anbefales!

Takk, 283_yvindd
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig servering. Porsjonene var rause, og maten var god. Vi spiste fiskesuppe og sushi bowl - begge deler smakte godt!

Takk, Daydream31665328926

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!