“Treg og dårlig”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2021

Hadde booket bord men stod 8 minutter før noen kom og tok oss i mot.
Satt ved bordet 5 minutter før de ryddet og vasket, stod igjen brukt glass og bordet var klart skittent
Bestillingen ble oppfattet feil og det var to forskjellige personer å forholde seg til.
Heller ikke spesielt fornøyd med biffen...

Takk, Mable79

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Tatt i mot med et smil og vist til vårt bestilte bord. Så kom en veldig sprudlende «servitør» og framsnakket hvalbiffen. Viste seg og være en ryddehjelp med masse sjarm. En hyggelig servitør tok over bestillingen - 2 hvalbiff og 2 okse indrefilet. Begge retter veldig gode, og når vi kommenterte ønske om mer saus til indrefileten kom raskt to skåler med luftig béarnaise på bordet. Godt fornøyd med vårt første besøk på Kokeriet.

3  Takk, ChristinaChristinaC
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant som ligger ved sjøen. God mat og hyggelig betjening, anbefales. Kunne ønsker flere retter p menyen.
Ok priser.

Takk, 311ailens
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk restaurant rett ved havnen. Nydelig mat, omgivelse og flott service av Natalie som hadde vårt bord .Barnebarnet koste seg Vi kommer tilbake

Takk, Departure799324
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet var fult sp vi fikk et jord utendørs, som var helt ok.
Alt ble bestilt via qr, noe som gjorde oppholdet litt upersonlig. Maten var god uten å utmerke seg noe spesielt.

Takk, LarsH347

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!