“Hyggelig betjening men skuffende måltid”
Anmeldelse av Kokeriet

Kokeriet
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021

Hyggelig og imøtekommende betjening. Men maten var fryktelig skuffende denne gangen. Blå skjellene var nesten ikke spiselige, men sausen og tilbehør var veldig godt. Håper på bedre blåskjell neste gang. :)

Takk, mkZ2102UR

Anmeldt 1. august 2021

God mat og hyggelig betjening. De var ofte ved bordet og spurte åssen vi hadde det, og om vi manglet noe Eneste en kan pirke på, var at retten burger med chips var noe slunken... Liten burger og nesten ikke noe chips.
Ellers god cæsarsalat, rekesmørbrød og nydelige blåskjell

Takk, VibeThor
Anmeldt 30. juli 2021

Hadde booket bord men stod 8 minutter før noen kom og tok oss i mot.
Satt ved bordet 5 minutter før de ryddet og vasket, stod igjen brukt glass og bordet var klart skittent
Bestillingen ble oppfattet feil og det var to forskjellige personer å forholde seg til.
Heller ikke spesielt fornøyd med biffen...

Takk, Mable79
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Tatt i mot med et smil og vist til vårt bestilte bord. Så kom en veldig sprudlende «servitør» og framsnakket hvalbiffen. Viste seg og være en ryddehjelp med masse sjarm. En hyggelig servitør tok over bestillingen - 2 hvalbiff og 2 okse indrefilet. Begge retter veldig gode, og når vi kommenterte ønske om mer saus til indrefileten kom raskt to skåler med luftig béarnaise på bordet. Godt fornøyd med vårt første besøk på Kokeriet.

3  Takk, ChristinaChristinaC
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant som ligger ved sjøen. God mat og hyggelig betjening, anbefales. Kunne ønsker flere retter p menyen.
Ok priser.

Takk, 311ailens

Reisende som så på Kokeriet, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kokeriet? Del dine erfaringer!