Intimkonsert med Cash Commitments

Anmeldt 14. juli 2019
Tengs
Egersund, Norge

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

En flott opplevelse med et engasjert publikum. Bandet leverte en helstøpt tolkning og fremførelse av Johnny Cash låter med driv og forrykende formidling. Hyggelig uformell og intim stemning. Det var helt greit å være utenbys fra, vi følte oss inkludert av hjemmepublikumet.

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, 418karib
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Trivelig uteservering midt i hjerte av Sandefjord. Her fikk vi gode cocktaildrinker og enkel snacks i kveldssola. Trivelig betjening.
Hagen har enkle bord på gresset og litt «Hawaii-look».

Ser det også skal være en rekke kjekke konserter i sommer. Vi var bare på gjennomreise, fikk derfor ikke disse med oss.

Vi likte oss godt i hagen. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Tengs