“Styr unna!”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Eneste som er verre enn den overprisa pizzaen er det manglende renholdet og de ufyselige ansatte.
Alt har blitt betraktelig dårligere de siste åra. Denne sjappa lever på gammel storhet.
Styr unna!

Takk, ArneBenoni

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

De brukte over 1 1/2t på å komme med maten etter å ha sagt at det skulle ta maks 1t! Sjåføren møtte opp og trua med å ikke si oss maten da vi sa at det tok litt lang tid.. Meget dårlig service av pizzasjåføren, anbefales ikke å bestille levering fra dette stedet. Hørt at det er mange forsinkelser:)

Takk, 798vp
Anmeldt 5. april 2021 via mobile enheter

Store pizzaer som vi storkoste oss med. Utrolig sjarmerende personale og utrolig raskt tilberedt (klart på 15-20 min). Anbefales!

Dato for besøk: april 2021
Takk, marcustangen
Anmeldt 4. november 2020

Jeg klan virkelig ikke si noe annent en at dette er Sandefjords beste pizza. Servicen er super også:) en veldig god smak i bunnen tynn og fin. Samt syk husets saus! Og pizzasalaten er super!

Dato for besøk: november 2020
Takk, O8008LNsebastianf
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Før var pizzaen veldig god, betjeningen og prisene hyggelige og stedet var rent og pent. Nå er dårlig service, overprisa og dårlig mat og dårlig renhold på menyen. Gå heller på Balkan, rundt hjørnet. Eller Peppes, pir4, Domino's eller hvor som helst.
Styr unna!

Dato for besøk: august 2020
Takk, ArneBenoni

Reisende som så på Perfect Pizza, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Perfect Pizza? Del dine erfaringer!