“DJ med deilig lounge musikk i sommerlige omgivelser☀️”
Anmeldelse av Huset Sandefjord

Huset Sandefjord
Vurdert som nr. 11 av 58 Restauranter i Sandefjord
Beskrivelse: Vi vil vi ha et bredt spekter av spill for å skape et sted du vil henge og ha en hyggelig stemning rundt en felles aktivitet. Vi søker en avslappet atmosfære, et sted for alle til enhver tid. Samtidig som at noen samles med noe godt å drikke i hånden rundt de ulike aktivitetene, sitter andre rundt middagsbordet og deler deilig mat med venner og familie.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

DJ med deilig lounge musikk og en koselig atmosfære. Godt drikke og god mat og hyggelige servitører

Takk, halvcam
HanneF266, Marketing på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei :)
Så supert å høre at Huset stod til forventningene. Tusen takk!

Ønsker dere fortsatt en fin sommer og håper dere tar turen snart igjen.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott atmosfære og god mat, men forventer mer enn en liten burger uten salat til 160kr Hyggelig og effektiv betjening, men overpriset etter min mening

Takk, Heutah
StevenB205, Owner på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei, Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Våre burgere er 160 gram og hjemmelaget med 100 % oksekjøtt. Vi bruker en egen coleslaw i stede for salat samt syltet rødløk, tomat og cheddar ost. Synd du synes den var priset høyt, men prisen er på samme nivå som tilsvarende restauranter og det vi må ta for å kunne ha sunn drift.

Hyggelig at du likte betjeningen vår.

Håper vi sees igjen. God sommer :)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Den ene servitøren de hadde burde ikke jobbe der - hun trakk opplevelsen veldig ned! Hun verken snakket eller så på oss en eneste gang under hele besøket. Hun slang vin og oliven på bordet (glemte brød+aioli vi hadde bestilt - dette fikk vi heller aldri), så det seilte bortover bordet. Samtidig sto hun og ropte til noen venninner på et bord lenger nede i lokalet (mens hun sto ved vårt bord). Hun snakket høylytt med dem om gutter og snapper hun hadde fått. Det var utrolig sjenerende. Hun gikk fram og tilbake til dem hele kvelden. Hun viste dem meldinger på telefonen sin, de to nye stripene hun hadde fått i håret sitt, snakket om privatlivet hennes - og virket ikke interessert i å være på jobb.
Vi fikk heldigvis maten av annen servitør (som var veldig hyggelig!) senere heldigvis - og fikk da bedt om bestikk og vann, som førstnevnte ikke hadde gitt oss. Vi fikk også pengene igjen for forretten som aldri kom. Heldigvis har de andre gode servitører!
Maten på stedet var kjempegod, men denne nevnte servitøren var ubrukelig og gjør at vi aldri setter vår fot der igjen.

5  Takk, MariposaNorway
StevenB205, Eier på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding.
Jeg svarte også på mailen du sendte for noen dager siden, men svarer også her.

Synes dette er veldig trist lesning, og absolutt ikke slik vi skal ha det.
Må helt ærlig si at jeg er ganske sjokkert da jeg ikke trodde ansatte snakket slik i arbeidstiden.
Når det er sagt så er dette første gangen jeg har fått en slik tilbakemelding på noen av våre ansatte også henne.

I mailen nevnte du at dere hadde hatt en veldig hyggelig kveld dagen før og at maten var bra begge dager.
Forstod det også som at de andre servitørene hadde vært hyggelige.

Jeg er derfor veldig glad for at dere fikk oppleve denne siden av Huset da det er det er slik vi skal ha det.

Vi er uansett veldig lei for opplevelsen denne servitøren gav dere, håper du besvarer min e-mail slik at vi kan få muligheten til å rette opp denne opplevelsen.

Vi kommer absolutt til å følge opp dette internt, slik at dette ikke på noen måte skjer igjen.

På vegne av alle oss andre på Huset, håper jeg dere får en fin sommer.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var her med familien og maten og servicen var kjempebra!

Vi ble sittende i mange timer å koste oss ute.

Takk, Mariepetter11

Hei :) Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at dere koste dere hos oss.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer og velkommen igjen :)

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Hørt mye bra om huset, og hadde gledet oss masse til å prøve maten der. Den sto til forventningene og litt til! Deilige smaker, masse mat og veldig god service. Raskt å få mat også. Valgte m+ biff og den smeltet på tungen. Lettvint med app å bestille på. Selvom det var app var de ansatte ofte innom og hørte hvordan vi hadde det. Utmerket service. Anbefales virkelig.

Takk, linnchristink2020
StevenB205, Owner på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Så hyggelig å høre :) Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding! Håper vi snart sees igjen.

Reisende som så på Huset Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Huset Sandefjord? Del dine erfaringer!