“53 års bryllupsdag”
Anmeldelse av Huset Sandefjord

Huset Sandefjord
Vurdert som nr. 13 av 58 Restauranter i Sandefjord
Beskrivelse: Vi vil vi ha et bredt spekter av spill for å skape et sted du vil henge og ha en hyggelig stemning rundt en felles aktivitet. Vi søker en avslappet atmosfære, et sted for alle til enhver tid. Samtidig som at noen samles med noe godt å drikke i hånden rundt de ulike aktivitetene, sitter andre rundt middagsbordet og deler deilig mat med venner og familie.
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Alle som var med ga beskjed til meg at det var et flott sted og meget god mat. De ønsker å besøke senere.

Takk, 188karld
HanneF266, Marketing på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Karl Olav. Tusen takk for tilbakemeldingen og full pott.

Håper vi sees sant igjen :)

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Etter ei vitjing til kvalfangstmuseet trong me lunsj før me skulle i bilen att. Me valde Huset, og blei særs nøgd med valet. Gutane tok kvar sin pizza frå barnemenyen, minsten fekk noko så sjeldant som ein særs god Margaritha. Vi vaksne valde kvar vår salat, ein Thai og ein Cæsar. Dei var gode, spesielt Thai-salaten med nøtter og kylling var over all forventning.

Takk, Ingar Eftedal H

Hei.

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Fortsatt god sommer og velkommen igjen :)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, flott rolig atmosfære og fantastisk god mat. Var her å spiste lunsj, thaisalat, hamburger og pizza. Alt smakte fortreffelig og prisnivået er akkurat hvor en forventer at det skal være. Anbefaler virkerlig å ta en tur innom her om en er i Sandefjord.

Takk, torbj_rnl845

Hei Torbjørn.
Tusen takk for full pott og hyggelig tilbakemedling :)

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Kanonbra mat, hyggelig atmosfære, stilige lokaler og byens beste drinker. Passer fint både til lunsj og middag.

Takk, kjetilo617

Hei Kjetil.

Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 19. juli 2020

Vi skulle bare ha en kaffe, til regnet sluttet en lørdag. Hyggelige bord, lav musikk, verdens mest positive serveringspersonell. I tillegg til kaffe, fikk vi vann og en smak av nydelig surdeigsbrød. Vi kjøpte med to typer brød og de høynet helgens måltider.

Her tok de virkelig coronatiltakene på alvor, uten at det var plagsomt.

2  Takk, bentemoent

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Reisende som så på Huset Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Huset Sandefjord? Del dine erfaringer!