“Verd et besøk i sentrum av Sandefjord.”
Anmeldelse av Huset Sandefjord

Huset Sandefjord
Vurdert som nr. 10 av 59 Restauranter i Sandefjord
Beskrivelse: Vi vil vi ha et bredt spekter av spill for å skape et sted du vil henge og ha en hyggelig stemning rundt en felles aktivitet. Vi søker en avslappet atmosfære, et sted for alle til enhver tid. Samtidig som at noen samles med noe godt å drikke i hånden rundt de ulike aktivitetene, sitter andre rundt middagsbordet og deler deilig mat med venner og familie.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fikk et koselig bord til 5 stk, ute og i skyggen. Perfekt plassering. Meget hyggelig og oppmerksom kelner. Kom raskt med drikke og var veldig informerende rundt menyen. Vi fikk meget god mat, i særklasse god! Det hele avrundet med frisk dessert.

Takk, Otac50
Steven B, Eier på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei, tusen takk for at dere har tatt dere tid til å gi oss tilbakemelding! Utrolig koselig å høre at dere var så fornøyde. Håper vi sees igjen :) Fortsatt god sommer!

2024 av 97 anmeldelser

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og service! Vi var en gjeng på 10stk og hadde en super kveld på huset i Sandefjord!!!!!!

Takk, maxsO6380AR
Hanne F, Marketing på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Hei Max!
Tusen takk for super tilbakemelding. Slikt blir vi glad av å høre.

Ønsker deg en riktig god sommer og håper du tar turen snart igjen.

Anmeldt 1. mai 2021

Vi var 5 gjester som bestilte ulike retter, min rett Indrefilet var nesten uspiselig da brokkolien var dynket med masse hvitløk noe jeg hadde satt pris på å visst før jeg bestilte maten. Kjøttet mitt var ikke mørt og bearnaise sausen var for spesiell for meg og hadde en litt suraktig smak :/

Lammet var også veldig skuffende for min mor, masse hvitløk i retten hennes også.

Torsken og kylling burgeren var god, hyggelig servitrise. Savnet brød og smør på bordet, til de prisene så forventet vi mye mer...

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kemer1967
Steven B, Eier på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2021

Hei, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding.

Det er trist å høre at du fikk en slik opplevelse av biffen. Vi bruker norsk indrefilet med hjemmelaget bearnaise som også er en av de rettene vi får mest skryt av, så her har du vært riktig uheldig.
Slik du beskriver biffen med tilbehør er absolutt ikke slik den skal være.
Vi vil ta en gjennomgang for å se hva som kan ha gått galt.
Når det kommer til lammet, så blir den servert med tzatziki som inneholder mye hvitløk.

Glad for at dere likte fisken og kyllingbrugeren.
Veldig hyggelig å høre at dere var fornøyd med servicen :)

Uansett så beklager vi veldig for at dere har hatt en slik opplevelse og håper dere ønsker å prøve oss igjen i fremtiden.

Send også gjerne en mail til steven@husetsandefjord.no da jeg ønsker å gi dere en personlig beklagelse og se om det er noe vi kan gjøre for å rette opp inntrykket dere fikk.
Håper jeg hører fra dere.

Steven Bassili

Anmeldt 16. april 2021

Min nye favorittrestaurant her i byen! Fint sted både for familie og vennegjenger. Flinke servitører og mye forskjellig å velge mellom på menyen.

Dato for besøk: november 2020
Takk, teajohansen
Hanne F, Markedsføring på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 6. mars 2021 via mobile enheter

Vi bestilte liten Thai-fiskesuppe og Fransk løksuppe med surdeigsbrød og aioli. Dette var nok som hovedrett, gode porsjoner.
Begge suppene var nydelige! Anbefales :)
Spesielt Thai-fiskesuppen skilte seg ut med nydelig fersk fisk og gode grønnsaker. Dette kommer vi tilbake for!
Surdeig kan Huset virkelig.

Til dessert: Crème Bûlée og Sjokoladefondant med vaniljeis.
Begge deler gode smaksopplevelser men skiller seg ikke ut fra konkurrenter.

Hipt moderne lokale med god atmosfære, men dessverre tar den høylytte listepopen bort mye av de gode vibbene. Vi anbefaler på det sterkeste å bytte til ‘chill beats’ eller ‘chill-out lounge’ på Spotify!
Musikken trakk MYE ned på vår opplevelse.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, herrogfrugourmet
Steven B, Owner på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Hei, Tusen takk for at dere tar dere tid til og gi oss en tilbakemelding. Veldig hyggelig at dere var fornøyd med maten og atmosfæren. Musikken skal i utgangspunktet være tilpasset tiden på døgnet og stemningen i lokalet. Men den skal ikke oppleves som høylytt listepop. Vi skal få tatt en gjennomgang slik at det kun spilles ferdig lagde lister som lager topp stemning og som gir dere prikken over ien neste gang dere kommer! :) Håper vi sees snart igjen!

Reisende som så på Huset Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Huset Sandefjord? Del dine erfaringer!