“Maten var god”
Anmeldelse av Huset Sandefjord

Huset Sandefjord
Vurdert som nr. 9 av 59 Restauranter i Sandefjord
Beskrivelse: Vi vil vi ha et bredt spekter av spill for å skape et sted du vil henge og ha en hyggelig stemning rundt en felles aktivitet. Vi søker en avslappet atmosfære, et sted for alle til enhver tid. Samtidig som at noen samles med noe godt å drikke i hånden rundt de ulike aktivitetene, sitter andre rundt middagsbordet og deler deilig mat med venner og familie.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god,servitøren vår var service innstilt og flink,men vi hadde booket på forhånd og bordet var ikke klart.
Jeg hadde skrivi kommentar på nett at en av oss var laktose intolerant men ingen spurte eller la vekt på det...
Det var fluer i vinduskarmen og masse spindelvev på "grønn plantene" som hang På veggen...

Var hvit såpe kant på vin glassene... (Ikke pussa)
Men som sagt maten var upåklagelig...

Er ikke det at vi ikke kommer igjen men litt skjerpings selv om det er sommer...

Takk, yvonnepR2270QC
Steven B, Owner på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding da det er med på å gjøre oss bedre.

Det er hyggelig å høre at du synes maten og servicen var veldig god :)

Vedrørende forhåndsbestillinger så hender det at på dager med stor pågang at bordene har stor rullering og at gjester går rett før nye kommer. Vi prøver alltid å ha de klare og beklager at det ikke var klart ved ankomst.
Vedrørende kommentarer så skal de følges opp. Vi skal ta en gjennomgang internt slik at vi blir bedre.
Når det kommer til fluer og spindelvev så skal det absolutt ikke være slik. Skal ta en gjennomgang slik at dette ligger tydelig i rutinene våre.
Hyggelig å høre at dere kommer igjen og ser frem til å få dere tilbake på besøk :)
Steven

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig middag og dessert. Flotte smaker. Serviceinnstilt personale og alt var perfekt. Kommer gjerne tilbake en annen gang.

Takk, HeidiH2864
Hanne F, Marketing på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Heidi.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Slikt blir vi glad av å høre :)
Fortsatt god sommer til deg og dine :)

Anmeldt 22. juli 2021

Vi ble veldig godt tatt i mot og fikk et bra bord under parasoll, noe som var fortreffelig i solsteiken. God meny med godt utvalg av retter.
Vi spiste dagens fisk som var torsk, burger og fiskesuppe. Hele følget, inkludert barna var strålende fornøyd.
Fantastiske råvarer som var forvandlet til lekre retter.
Torsken må jeg si var noe med den beste jeg noensinne har fått servert og det sier litt da jeg er fra nordnorge! Lekkert presentert med potetstappe og grønnsaker som sideorders. Verdt turen til Sandefjord bare den.
Fiskesuppen med asiatisk vri var også super.
Med hyggelige og flinke servitører samt et fornuftig prisnivå er dette en restaurant du absolutt bør besøke om du er i nærheten av Sandefjord.

Takk, wiggob696
Hanne F, Marketing på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

Tusen takk for utfyllende og veldig fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en fortsatt gos sommer og velkommen tilbake til oss på Huset

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse, velkomsten og serivtør var 10/10, hadde full kontroll. Maten var også veldig bra. Bra vinmeny og god drink etter endt middag.

Takk, Explorer12451800771

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en fortstat fin sommer og velkommen tilbake til oss på Huset :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Meg og samboer var på denne restauranten og jeg gleder meg allerede til å reise hit igjen ! Personalet var kjempehyggelige og flyttet parasoller og bord på en hektisk dag for at vi skulle få skygge til og med . Kom for å spørre hvordan maten smakte, og var veldig hyggelige i seg selv. Maten var også helt fantastisk! Elsker konseptet med at man kan dele tilbehør da det kommer i forskjellige skåler. Bestilte indrefilet og lenge siden jeg har kost meg så mye med et måltid! All kudos til kokken og servitørene !

Hvis jeg skulle gitt en liten tilbakemelding er det lurt å komme innom bordet for å høre om det er noe mer man ønsker så man slipper å huke tak i personalet :)

Superfornøyd allikevel!

Takk, RebekkaKF
Steven B, Eier på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk for 5 stjerner og gode tilbakemeldinger!! :D Fortsatt god sommer!

Reisende som så på Huset Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Huset Sandefjord? Del dine erfaringer!