“Flott måltid”
Anmeldelse av Huset Sandefjord

Huset Sandefjord
Vurdert som nr. 6 av 62 Restauranter i Sandefjord
Prisklasse: kr 100 - kr 500
Beskrivelse: Vi vil vi ha et bredt spekter av spill for å skape et sted du vil henge og ha en hyggelig stemning rundt en felles aktivitet. Vi søker en avslappet atmosfære, et sted for alle til enhver tid. Samtidig som at noen samles med noe godt å drikke i hånden rundt de ulike aktivitetene, sitter andre rundt middagsbordet og deler deilig mat med venner og familie.
Anmeldt 17. juni 2023 via mobile enheter

Vi var her på en travel kveld, men fikk likevel super service. Hvitløksbrødet til forrett var helt fantastisk og en god porsjon - sikkert nok til fem eller seks. Cæsarsalaten vil vi bestille igjen. Brødet til dette var også nydelig.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, 473vibekeb
Hanne Fossum, Marketing på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2023

Tusen takk for super tilbakemelding Vibeke. Det betyr mye for oss.

Ønsker dere en flott sommer og håper dere tar turen snart igjen :)

Anmeldt 14. juni 2023 via mobile enheter

Menyen har kanskje få valg å velge mellom, men valget man tar er alltid en delikatesse nettopp fordi restauranten har spesialisert seg på den. Dette gjelder forrett, sideretter, hovedrett og dessert.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Lillian W

Tusen takk for full pott :) Det setter vi stor pris på.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer og håper vi sees snart igjen :)

Anmeldt 9. mai 2023

Imens vi nøyt maten som var relativt god, faller en kvinne om i lokalet. De ansatte lettet ikke en finger og 2 betalende kunder bruker mesteparten av oppholde sitt på Huset med å hjelpe denne kvinnen som hadde besvimt.

Ansatte var på dette tidspunktet mer opptatt av å gi en annen gjest ketchupen som var bestilt. Dette var bare trist å se. Det å komme tilbake hit nå sitter lang inne.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, Synne202
Steven Bassili, Owner på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2023

Hei,

Beklager så mye for sen tilbakemelding.

Synd at dette var inntrykket du/dere satt igjen med. Den som var ansvarlig på jobb denne dagen har et helt annet bilde av situasjonen. Det var kommunikasjon mellom han og de som hjalp kvinnen. De som hjalp henne hadde erfaring med lignende situasjon fra tidligere og tok derfor kontrollen. De ansatte på jobb gjorde det de kunne, men uten å komme i veien for dem. Samtidig som at denne situasjonen tok sted, gjorde de andre servitørene det de kunne for å opprettholde servicen og ta vare på de andre gjestene i restauranten.
Det hjelper på ingen måte å ha for mange hender på når slikt skjer, og her er kommunikasjonen veldig viktig. Kanskje vi kunne kommunisert bedre med dere eller de andre gjestene om hva som foregikk, slik at sånne misforståelser kunne vært unngått.

Steven

Anmeldt 11. februar 2023 via mobile enheter

Vi ventet i 40 min på en helt enkel lunch . Såkalt skagenrøre …. Vi lurte på hvor maten ble av etter 40 min, og da hadde kelneren «glemt» bestillingen vår . Han beklaget og lovet å prioritere vår bestilling men vi ventet i enda 30 min før den kom.
Og dette er ikke første gang dette har skjedd her . Takk for meg og jeg setter ikke mine bein der en gang til:(:(

Dato for besøk: februar 2023
Takk, GeirS202
Steven B, Owner på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2023

Hei og takk for din tilbakemelding.
Vi er veldig lei for at du fikk en slik opplevelse hos oss. Absolutt ikke slik et besøk hos oss skal være.
Her ser vi at det er gått galt i alle ledd og beklager dette. Trist å høre at dere også har hatt en slik opplevelse tidligere. Vi skal absolutt gjenomgå våre rutiner slik at vi unngår slikt i fremtiden.

Vi ønsker å rette opp dette så godt vi kan og håper du kan ta kontakt på velkommen@husetsandefjord.no slik at vi kan få kompensert ditt besøk og invitert deg tilbake for et nytt forsøk.

Håper å høre fra deg.

Steven

Anmeldt 16. januar 2023 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service. Fisken anbefales på det varmeste. Det var også god kontroll mtp. Cøliaki-vennlig mat.

Dato for besøk: januar 2023
Takk, Kistine86
Hanne F, Marketing på Huset Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2023

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Håper vi sees på Huset snart igjen.

Reisende som så på Huset Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Huset Sandefjord? Del dine erfaringer!