“Sett av dagen, for dette tar tid!”
Anmeldelse av Kismat Indisk Mat & Bar

Kismat Indisk Mat & Bar
Vurdert som nr. 17 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Kismat Indisk mat & bar har en flott beliggenhet på Kilen Brygge, bare 300 meter fra sentrum av Sandefjord. Restauranten har en rikholdig meny med ekotiske retter som passer både de som liker mild smak eller smaksrike og kryddersterke alternativer. Kismat er innredet i en moderne indisk stil med eksotiske lykter i taket og vakre tekstiler og bilder. Har du ikke tid til å sette deg ned, har også restauranten en rikholdig take-away meny.
Anmeldt 20. juli 2021

Komisk dårlig service. Ved en fullbooket restaurant var kun 3 ansatte på jobb, som like godt kunne godt med en uniform hvor det sto «jeg hater jobben min» over brystet.

Ankom restauranten 18:23, når klokken hadde passert 18:45 HADDE VI FORTSATT IKKE FÅTT MENYENE. Måtte selv få tak i en av de nesten deprimerte servitørene, og spurte om vi kunne bestille. Da fikk vi NEI til svar?? Hun hadde ikke tid til oss da. Vi hadde selvfølgelig heller aldri fått tilbud om å bestille drikke enda.

Mat og drikke ble bestilt 56 minutter etter vi ankom restauranten, og kom fra kjøkkenet 1 time og 34 minutter etter vi først kom til stedet. Maten var grei den, litt små retter for en høy pris, men ellers ok.

Gjør dere selv en tjeneste, styr unna restauranten. Om ikke, sett av en langhelg og ta med nødproviant. Terningkast 1.

1  Takk, borgestrom

Anmeldt 18. juli 2021

Bestill take away, for betjeningen her er ikke noe hyggelig og har ingen interesse av å få deg til å føle deg velkommen. Ventet 20 minutter bare for å bestille drikke, fikk så feil drikke og maten kom 1,5 time etter at vi kom. Vi kommer ikke tilbake

Takk, 251hannaf
Anmeldt 10. juli 2021

Servitørene bruker lang tid på å utlevere menyer. Ta imot ordre og servere. Vi bestilte en drink før vi bestilte mat, men denne uteble. Da vi etterspurte den forklarte servitøren at de ikke hadde tid. Hun ville heller at vi skulle bestille en dessert som kom fra kjøkkenet og ikke baren, for det var best for henne. Vi hørte hun opplyste nabobordet om det samme. Ingen spørsmål om vi ønsket å bestille mer å drikke. Bordet ble ikke ryddet etter hovedrett før vi spiste dessert. Da vi skulle betale sto drinken som aldri kom likevel på regningen.
Virker uorganisert.

Takk, Aleksander B
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk lokasjon, kveldssol til langt på kveld.
Hyggelig betjening og meget god indisk mat. Den neste vi har smakt til nå

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kjetilk801
Anmeldt 4. april 2021 via mobile enheter

I disse spesielle tider tillot vi oss å bestille Indisk med gratis hjemkjøring.
Store porsjoner, fremdeles varmt ved levering, meget godt, gratis papadums med tilbehør, hyggelig sjåfør - kort sagt, meget godt fornøyd.
Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: april 2021
Takk, pelle330

Reisende som så på Kismat Indisk Mat & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kismat Indisk Mat & Bar? Del dine erfaringer!