“Fikk ikke bestille mat. Da nabobordet som kom etter oss fikk bestille først gikk vi. Da hadde vi sittet i tjue minutter.”
Anmeldelse av Kismat Indisk Mat & Bar

Kismat Indisk Mat & Bar
Vurdert som nr. 17 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Kismat Indisk mat & bar har en flott beliggenhet på Kilen Brygge, bare 300 meter fra sentrum av Sandefjord. Restauranten har en rikholdig meny med ekotiske retter som passer både de som liker mild smak eller smaksrike og kryddersterke alternativer. Kismat er innredet i en moderne indisk stil med eksotiske lykter i taket og vakre tekstiler og bilder. Har du ikke tid til å sette deg ned, har også restauranten en rikholdig take-away meny.
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fikk bord, men det var alt. Etter tjue minutter gikk vi.
Virker som stedet er underbemannet, eller at bemanningen ikke har fokus pø kundene. Stor skuff,

Takk, Arne J

Anmeldt 27. juli 2021

Vi var 4 voksne på ferietur i Sandefjord. Hadde lyst å spise indisk mat, derfor falt valget på Kismat. 2 av rettene var ok,men resten kunne vi opsummere som tørt ,seigt og smakløst kjøtt på seng av svidd løk. Stor skuffelse,veldig overpriset. Langt fra godt indisk mat

Takk, 324milenak
Anmeldt 27. juli 2021

Vi var nok veldig uheldige denne gangen. Håper vi. Helt myke og seige papadums, vi ba om sterke retter ++ og den ene retten med kylling hadde omtrent ingen krydder i med styrke. Den andre var ikke mye krydder i heller. Bestiller som regel M+ på alle indiske restauranter og det er som regel helt perfekt. Det gjelder ikke på denne restauranten. Har opplevd dette før her og derfor bestilte vi ekstra sterk denne gangen. Ingen endring her denne gangen heller. Kyllingen var også smakløs og merkelig konsistens. Faktisk ingenting som var positivt med rettene. Dere må opp i kvalitet og levere riktig styrke når kundene ber om det. Dere har en fin restaurant med flott atmosfære og da bør kjøkkenet opp på samme nivå.

1  Takk, VestfoldFracy
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Maten er dessverre litt smakløs, og servicen heller ikke spesielt god. Med tanke på prisen og mengde mat vi fikk servert, er ikke dette noe jeg kommer tilbake til. Veldig rart at rettene ikke kan halveres til barn, men syns det er flott at det er en restaurant uten «barnemeny» bestående av pølser og pommes frites. Kudos for dette - men da hadde det vært fint at de kunne velge fra alt på menyen .

Takk, Cruiser27972733785
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God på smak, men dårlig på service.
Alt for få servitører når restauranten er full av folk. Måtte vente lenge på meny, måtte vente lenge på å få bestille, måtte vente lenge på å få drikke.
Servitøren begynte plutselig å snakke med andre mens vi skulle bestille.
Mye å hente på servicenivået.

Takk, Arnt Helge D

Reisende som så på Kismat Indisk Mat & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kismat Indisk Mat & Bar? Del dine erfaringer!