“En uventet skuffelse.”

Vurdert som nr. 2 av 58 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 23. november 2018

Vi har gjort det til en tradisjon å feire bursdager her og har vært fornøyde de øvrige gangene vi har besøkt restauranten.
Dette var dessverre ikke tilfelle denne gangen. Uoppmerksomme kelnere hvor enkelte fremstod uengasjerte og usikre. Tidligere har servicen vært enestående med trygge, kunnskapsrike og grundige kelnere. To i følget valgte lutefisk, kvaliteten på denne varierte stort. Et stykke var helt nydelig hvorav det andre rett og slett var uspiselig. To i følget valgte dagens tre-retter. Forretten - en currysuppe var smakfull og god. Hovedretten var derimot en stor skuffelse. Fisken var i og for seg god, men den druknet i en tung, fet og smakløs masse av maiskorn(fra boks?) og polenta. Det var vanskelig å spise opp. En svært lite balansert rett. Desserten var helt ok, men passet ikke godt til de øvrige rettene. Synes det er oppriktig trist at besøket hos dere ble en skuffelse da dere har utmerket dere tidligere.

Takk, Miriam H
kais594, General Manager på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei MiriBj.

Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss med konkret tilbakemelding som dette.

Jeg er glad for at dere har hatt gode opplevelser på Brygga 11, men det er trist at dere denne gangen sitter igjen med en dårlig erfaring etter et besøk hos oss. Vi skal ta en gjennomgang på punktene dine slik av vi få juster dette med en gang.

Vår målsetting er at alle gjester skal forlate restauranten 100% fornøyd og denne gangen må vi bare beklage at vi ikke leverte til forventing.

Håper vi ser dere igjen ved en senere anledning slik at vi får rettet dette inntrykket.

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Tydelig at Brygga 11 gleder seg til å gå i gang med en ny sesong! Super mat med avslappet service i vannkanten i Sandefjord! Vi kommer tilbake!

Takk, 62eiriks
Kai S, General Manager på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Tusen takk for super tilbakemelding! Nå ble vi glad :)

Anmeldt 6. november 2018

Vi var to par som besøkte Brygga 11 etter en annonse for tre retters meny til knallpris - 295 kr.
Vi hadde egentlig ikke forventet allverden til den prisen, men vi ble gledelig overrasket. Forretten var en nydelig smaksatt gresskarsuppe med en god bit velsmakende lange. Nydelig! Det fortsatte som det hadde begynt med en velsmakende sei med potetaioli og diverse velsmakende tilsetninger. Desserten var en nydelig pasjonsfrukt med mangofromasj. Til alle rettene hadde restauranten valgt ut velsmakende viner til fornuftige priser. Bedre blir det ikke!

Takk, Fevtor

Tusen takk for tilbakemeldingen! hilsen oss på Brygga 11

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En nytelse av retter med hummer og spennende champagner smaker. Hyggelig og imøtekommene kelner. Vårt beste besøk på Brygga 11

Takk, J4405BKelisabeths

Takker og bukker :) hilsen oss på Brygga 11

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Feiret bursdag på Brygga 11 i går. Tidligere år har vi vært svært fornøyd med mat , service og atmosfære på Brygga 11.Vi har dessverre hatt to besøk der tidligere hvor vi ikke var fornøyd, bestemte oss derfor på å prøve en gang til.
Vår opplevelse i går står ikke i stil med prisene . Serveringen: måtte be to ganger om smør til maten. Vi bestilte drikkepakke til maten, dessverre måtte vi selv be om vinen , da den ikke kom til maten. Maten: forretten var god, hovedretten og desserten fikk ingen matopplevelse på vår tunge, dessverre.

Takk, Mobile13190875644

Hei MRS.

Veldig kjedelig at vi ikke har gitt dere den opplevelsen dere fortjener. Basert på tilbakemeldingen din har vi i helgen hatt ekstra fokus på dette med vin før mat slik at dette sitter for tiden fremover. Jeg er glad for at du skriver til oss slik at vi kan gjøre de justeringene som er nødvendig. Vår målsetting er at alle skal forlate restauranten 100 % fornøyd og denne gangen kan jeg bare beklage at vi ikke strakk helt til.

Takk for tilbakemeldingen og så håper jeg vi ser dere igjen ved en annen anledning.

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!