“Fantastisk fiskeburger”

Vurdert som nr. 2 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Brygga 11 for lunsj, og spiste fiskeburger. Nydelig!! Tok dessverre ikke bilde av maten. Var skikkelig sulten og hadde ikke tid til det..

2  Takk, Solhav
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for for flott anmeldelse, velkommen tilbake, skrubbsulten eller ikke!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fish’ chips langt under pari.. Så ut som og smakte som fuskenuggets fra frysedisken. Tørr fisk, ikke sprø skorpe og lunken mat. Remulade var uinspirerende, for å si det pent. Et lite pluss for hyggelig betjening, men det var også alt.

Takk, lennhar
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei, dette var veldig trist å høre. Vi får veldig mye gode tilbakemeldinger på vår fish & chips så jer har det tydeligvis skjedd en stor feil. Ta fjerne kontakt på Mail eller telefon så vi får fikset opp i dette.

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en fantastisk 3 retters og er imponert over at kjøkkenet tross fullt hus holder topp standard. Ikke minst særdeles hyggelig personal som gir god service med humor og et smil. Kommer gjerne tilbake

Takk, FrankL1558
HanneF266, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Frank.
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en melding. Nå blei vi veldig glad :)
Så fint å høre at alt falt i smak.

Fortsatt god sommer til deg!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat! Delikat og lekkert presentert. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Fantastiske omgivelser. Helt enkelt et spisested som anbefales på det varmeste.

Takk, annecarinef2020

Hei Anne Carine. Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss :)
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og håper vi sees igjen.

Anmeldt 6. juli 2020

Veldig fin restaurant ved sjøen med nydelig mat!! Alt var fresk og kjempesmakfull. Vi kommer sikkert tilbake for å smake middagsmeny :)

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Sofia S
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Takk for fin omtale, hva kan vi gjøre ved neste besøk for å få topp anmeldelse, vi ønsker å ha 100% fornøyde gjester

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!