“Sommertid!”

Vurdert som nr. 2 av 58 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger gjennom årene. Denne gang var det nedtur. Servitører som ikke kjente menyen, underlig bordplassering til tross for fler ledige bord. Og maten var rett og slett dvask, sel om en av oss var strålende fornøyd med langen. Stakkaren som bestilte fiskeburger fikk mageknip og satt på WC natten gjennom.
Det er coronatid og ting er ikke lett, for noen. Men det må være lov å si at vi var skuffet. En oppstramming i ledelse hadde nok gjort seg.

Takk, GerT628
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei og tusen takk for responsen, gi gjerne beskjed når dere er der neste gang så vi kan fikse tingene med en gang så slipper dere å ha en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon om det er noe vi kan hjelpe med nå i etterkant for å bedre på opplevelsen av oss denne gangen.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse
5 voksne i tre generasjoner storkoste seg med lunsj. Vi startet med perfekte østers. Det ble i lengste laget før resten av maten kom. Det er det eneste vi kan klage på. Så fordelte vi oss på fiskesuppe, thaibowl og begge blåskjelltypene. Alt ble tatt godt i mot. Etter vår smak var blåskjellkraften til de vanlige blåskjellene i salteste laget. Kaffe og nydelig konfekt som avslutning. Veldig hyggelig og oppmerksom service.

2  Takk, bentemoent

Tusen takk for flott anmeldelse og veldig kjekt att dere hadde det flott hos oss. Synd dere måtte vente litt i denne travle sommertiden. Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Brygga 11 for lunsj, og spiste fiskeburger. Nydelig!! Tok dessverre ikke bilde av maten. Var skikkelig sulten og hadde ikke tid til det..

2  Takk, Solhav

Tusen takk for for flott anmeldelse, velkommen tilbake, skrubbsulten eller ikke!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fish’ chips langt under pari.. Så ut som og smakte som fuskenuggets fra frysedisken. Tørr fisk, ikke sprø skorpe og lunken mat. Remulade var uinspirerende, for å si det pent. Et lite pluss for hyggelig betjening, men det var også alt.

Takk, lennhar
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei, dette var veldig trist å høre. Vi får veldig mye gode tilbakemeldinger på vår fish & chips så jer har det tydeligvis skjedd en stor feil. Ta fjerne kontakt på Mail eller telefon så vi får fikset opp i dette.

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en fantastisk 3 retters og er imponert over at kjøkkenet tross fullt hus holder topp standard. Ikke minst særdeles hyggelig personal som gir god service med humor og et smil. Kommer gjerne tilbake

Takk, FrankL1558
HanneF266, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Frank.
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en melding. Nå blei vi veldig glad :)
Så fint å høre at alt falt i smak.

Fortsatt god sommer til deg!

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!