“Flott sjømat og god S”

Vurdert som nr. 2 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og noen venner feiret bursdag her, ekstremt god sjømat, flott atmosfære og utsikt. Vil anbefale alle som er i Sandefjord å ta en tur innom. De har ett veldig godt utvalgt av Gin Tonics, og drinker. Henrik var vår servitører, og gjorde besøket til en stor opplevelse. Takk for oss!

Takk, HermanNyh
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Herman.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at dere hadde en tipp topp kveld hos oss.

Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Anmeldt 15. juli 2021

Tre retters meny med ørret og lysing. Maten var nydelig tilberedt. Fine posjoner gjorde oss gode og mette. Anbefales.

Takk, 167ivarw

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at alt falt i smak.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer og håper vi sees igjen snart.

Anmeldt 9. juli 2021

Aldeles nydelig måltid, sausen var så god.
Valgte også dessert, så frisk i smak og ga perfekt avslutningen på måltid. Valgte vin som var anbefalt, det hevet det hele.

Vi kommer igjen

1  Takk, 991anjal

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en fortsatt god sommer og håper du tar turen snart igjen :)

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte tre retters og vinpakke. Starta med nydelig thai insitert fiskesuppe med Steinbit med en litt søt Riesling. Meget bra. Spicy og god kombo med vin. Hovedrett var brosme. Litt tørr fisk og gulerøtter var for lite kokt som ga feil tekstur og for lite sødme. Portugisisk Alvarhino til matche ikke helt. Mangla sødme og kontrast til retten. Desserten pistasj var ok men jeg synes den mangla litt friskhet. Litt mere mynte på hadde gjort susen. Mener jeg. Meget hyggelig betjening og beligghenhet gjorde dette i sum til en hyggelig aften. Vi kommer gjerne igjen og håper på et lite løft matmessig.

1  Takk, BigCod
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei og tusen takk for god anmeldelse og ærlig og god tilbakemelding, det skal vi ta til oss.

Velkommen tilbake, så skal vi gjøre vårt for att neste besøk blir litt bedre.

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Middag for to på Brygga 11.

Rikholdig sjømatmeny og godt utvalg av drikke.

Maten var grei nok, men servicen var slett. Virket som om ingen helt hadde ansvaret for vårt bord…

Ekstremt små reker og harsk olivenolje trakk enda mer ned. Kommer gjerne tilbake til Sandefjord, men velger da en annen restaurant.

Takk, mortenr51

Hei og tusen takk for anmeldelse! Veldig trist å lese att du ikke hadde en bra opplevelse hos oss. Send oss gjerne en mail på post*brygga11.no så vi kan få ordnet opp i dette da vi alltid ønsker 100% fornøyde gjester.

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!