“Følte oss lurt”

Vurdert som nr. 2 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Stedet er helt greit, men vi ble møtt av noen stressa kelnere/servitører som ba oss spinne et slags lykkehjul, for da kunne vi vinne et slags garnityr på en GT. Jeg var overhodet ikke interessert i GT, men her var det ikke mulig å slippe unna. Følte meg både lurt og dårlig tatt imot. Vi fikk og måtte betale for to GT vi ikke hadde lyst på og ikke hadde bestilt.

Takk, Daydream31665328926
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei, denne anmeldelsen er lagt inn på feil restaurant. Det var Pir 4 som hadde dette med lykkehjul for GT garnityr. Fint om du flytter den til rett plass.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vidunderlig matopplevelse. Servicen var helt upåklagelig med en oppmerksom kelner. Vi spiste lange, med tilbehør som gjorde retten til en smaksrik gastronomisk reise.

Takk, catha82
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei
Tusen takk for veldig fin tilbakemelding. Nå blei vi veldig glad.

Ønsker dere en fin sommer videre og håper vi sees snart igjen.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og noen venner feiret bursdag her, ekstremt god sjømat, flott atmosfære og utsikt. Vil anbefale alle som er i Sandefjord å ta en tur innom. De har ett veldig godt utvalgt av Gin Tonics, og drinker. Henrik var vår servitører, og gjorde besøket til en stor opplevelse. Takk for oss!

Takk, HermanNyh

Hei Herman.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at dere hadde en tipp topp kveld hos oss.

Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Anmeldt 15. juli 2021

Tre retters meny med ørret og lysing. Maten var nydelig tilberedt. Fine posjoner gjorde oss gode og mette. Anbefales.

Takk, 167ivarw

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at alt falt i smak.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer og håper vi sees igjen snart.

Anmeldt 9. juli 2021

Aldeles nydelig måltid, sausen var så god.
Valgte også dessert, så frisk i smak og ga perfekt avslutningen på måltid. Valgte vin som var anbefalt, det hevet det hele.

Vi kommer igjen

1  Takk, 991anjal

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en fortsatt god sommer og håper du tar turen snart igjen :)

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!