“Anmeldelse på oppfordring.”

Vurdert som nr. 2 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 23. juli 2021

Andre gang vi besøkte restauranten. Første gang i 2020 ventet vi en time på hver rett og det var ganske håpløst.
Denne gangen slapp vi ventingen og besøket var bra.. Maten er helt ok, men konkurrerer med resten av byens restauranter. Det er god mat og det er det.

Takk, 389larspetters
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for anmeldelse, kjekt dere liker mat og service nå i 2021. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Med utsyn over havnen og i Sandefjord fikk vi et flott bord og veldig oppmerksom og hyggelig betjening.

Vi valgte dagens 3-retters som besto av deilig gazpacho med bakt breiflabb og lettsyltede agurker, stekt brosme med neper, gulrot og små bakte poteter og aioli, som ble etterfulgt av en melkesjokolade muffin, som ikke var for søt med mjødurt iskrem, sesongens bær og noen søte blomsterkronblader.

Vinpakken var et spesielt godt komponert med spennende smaksopplevelse og flott kombinasjon.

Et første av snarlig flere besøk til denne perlen!

Takk, ChristelS794
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei Christel.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake til oss på bryggekanten :)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Deilig mat og vin med god service. Vinpakke smakte utmerket til rettene og kan anbefales.
Vi satt i 2 etg med god utsikt i et hyggelig lokale.

Takk, LarsH347
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Lars.
Hyggelig å høre at alt falt i smak. Tusen takk for tilbakemeldingen.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Alltid 100% hos Geir Scheie. Denne gangen spiste vi blåskjell thai style. Fantastisk bra. Hvert eneste skjell var nydelig. Strålende vinanbefalinger, førsteklasses desserter og særdeles joviale og trivelige servitører. Ja det ER Sandefjords beste restaurant, og langt på vei en av Norges beste fiskerestauranter!

Takk, PerOfOslo

Hei Per.

Så herlig å høre at dere koste dere hos oss, det betyr mye for oss.

Ønsker deg en fortsatt god sommer og håper dere tar turen snart igjen.

Anmeldt 21. juli 2021

Maten var helt topp! Hadde lange til hovedrett, fantastisk måltid! Super service!! Anbefaler et besøk hit!

Takk, 679metter

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Ønsker deg en fin sommer videre og håper vi sees snart igjen :)

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!