“Flotte skalldyr til høy pris.”
Anmeldelse av Brygga 11, Geir Skeie

Brygga 11, Geir Skeie
Vurdert som nr. 2 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flotte skalldyr servert på platå er en opplevelse å spise og ser flott ut på bordet. Maten og omgivelsene er førsteklasses, men service og høy pris trekker ned.

1  Takk, tork216
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding, trist att dere ikke synes skalldyrenes kvalitet veier opp for prisen. Dessverre er skalldyr veldig dyrt på sommeren (dette er retten som gir mest value for money om en ser på råvarekost). Vi kan dessverre ikke selge denne billigere en den er.

Anmeldt 24. juli 2021

Vi spiste en nydelig 3 retters med vinpakke, og det var helt fantastisk - som alltid! Og til sist bestilte vi kanskje norges beste Espresso Martini!

Veldig hyggelig servitører, som var veldig observante!

Anbefales!

Takk, ingerellingsen
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stoooor pris på :)

Anmeldt 23. juli 2021

Andre gang vi besøkte restauranten. Første gang i 2020 ventet vi en time på hver rett og det var ganske håpløst.
Denne gangen slapp vi ventingen og besøket var bra.. Maten er helt ok, men konkurrerer med resten av byens restauranter. Det er god mat og det er det.

Takk, 389larspetters

Takk for anmeldelse, kjekt dere liker mat og service nå i 2021. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Med utsyn over havnen og i Sandefjord fikk vi et flott bord og veldig oppmerksom og hyggelig betjening.

Vi valgte dagens 3-retters som besto av deilig gazpacho med bakt breiflabb og lettsyltede agurker, stekt brosme med neper, gulrot og små bakte poteter og aioli, som ble etterfulgt av en melkesjokolade muffin, som ikke var for søt med mjødurt iskrem, sesongens bær og noen søte blomsterkronblader.

Vinpakken var et spesielt godt komponert med spennende smaksopplevelse og flott kombinasjon.

Et første av snarlig flere besøk til denne perlen!

Takk, ChristelS794

Hei Christel.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake til oss på bryggekanten :)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Deilig mat og vin med god service. Vinpakke smakte utmerket til rettene og kan anbefales.
Vi satt i 2 etg med god utsikt i et hyggelig lokale.

Takk, LarsH347
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Lars.
Hyggelig å høre at alt falt i smak. Tusen takk for tilbakemeldingen.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!