“Lunsj i frisk bris”

Vurdert som nr. 2 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 18. august 2021

God mottakelse, god service, hyggelig betjening og god mat. Men det blåste godt denne dagen, og det var kaldt å sitte ute under tak, selv om det var glasset inn og presenning over. Neste gang sitter vi innomhus.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Tore62
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Tore. Takk for hyggelig tilbakemelding.
Neste gang dere kommer er det bare å gi beskjed om dere ønsker å sitte inne.
Ønsker dere en god høst og håper dere tar turen snart :)

Anmeldt 12. august 2021

Dette var ikke første gangen, og blir heller ikke siste. Vennlige, blide og oppmerksomme servitører som kan jobben sin! Maten var fantastisk, de beste råvarene og smakene.
Vi kommer tilbake

Takk, Stay101393
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ønsker dere en fortsatt fin sommer og håper dere tar turen snart igjen :)

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Koselig sted nede ved kaia, og selv om vi hadde reserver bord inne, ble vi tilbudt bord ute. Menyen ble for kort for meg siden 3-rettersen ikke kunne allergi-tilpasses. Endte med å ta en sushi-bowl som smaker helt likt alle steder. Skuffende at de kun hadde én sider på menyen - det er vel ingen restaurant med respekt for seg selv som kun holder Grevens pæresider lenger? Heller ikke et reelt glutenfritt øl, så endte med en eplemost. Da ble det et litt annet måltid enn jeg hadde forventet på en god restaurant. Godt glutenfritt brød uten kostnad og forøvrig vennlig service. Likevel skuffende å ikke kunne få smake på den egenartede maten til restauranten pga en helt vanlig allergi (tåler spor).

Takk, Stolrygg
GeirSkeie, Owner på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei Stolrygg!

Det er ikke helt korrekt som du sier att 3 retters ikke kunne allergitilpasses, det kunne den og dere fikk beskjed om det, men da ville dere ikke ha den siden den måtte tilpasses.

Vi har en dialog på mail, så håper vi å komme til en god løsning sammen. Vi ønsker att alle skal kunne få en god opplevelse hos oss som er glad i sjømat.

Anmeldt 7. august 2021

Smaksopplevelse av de beste igjen. Nydelig mat, og topp service, dette kan de. Gode sammensetninger av smaker, og servitører som kan det de gjør.

Takk, Bente L
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Bente!
Tusen tusen takk for veldig hyggelige ord. Det setter vi virkelig pris på.

Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Anmeldt 6. august 2021

God mottakelse, vennlige og høflige servitører med god kunnskap. Maten smakfullt anrettet, godt tilberedt; rett og slett et godt måltid med gidt tilpassede viner.
Anbefales, må oppleves

Takk, HaraldH192

Hei Harald.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Ønsker deg en fortsatt god sommer og håper du tar turen til oss snart igjen.

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!