“Fortreffelig middag”

Vurdert som nr. 3 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 9. september 2021

Restauranten har en god atmosføre og god service. Vi ble godt tatt i mot og hadde en engasjert serveringsdame under hele kvelden. Meny anbefalingen var topp og kjøkkenet leverte :)

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 879petterh
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei :)
Tusen takk for full pott og fine ord. Det setter vi stor pris på.
Håper vi sees på Brygga 11 snart igjen

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Flott sted, hyggelig betjening og ikke minst veldig god mat.
Tar du med en god vin er opplevelsen perfekt.
Kommer tilbake.

Takk, Kjell E
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Kjell.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Det betyr mye for oss!
Håper du tar turen tilbake til oss snart igjen :)

Anmeldt 23. august 2021

Lørdag 21.08.21 ble helt topp med feiring av eldstedatter (Christine og samboer Eivind's bursdager. Vi var 4 stk og valgte å gå for dagens 3 retter som ble en kjempegod og fin opplevelse. En takk sendes til kveldens servitrise :-) Hyggelig og oppmerksom:-) Vi kommer snart tilbake:-) Mvh V.N.

Takk, 93vidarn

Hei.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på :)

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Brygga 11 er tilbake til gamle høyder.
Perfekt standard på maten, bra vinliste og gjennom sommeren er også servicen kommet opp på et godt nivå.
Gleder oss allerede til neste års båtsesong!
Takk for maten.

1  Takk, Roffie

Hei Roffie.
Tusen takk for 5 bobler og veldig hyggelig tilbakemelding. Slikt blir vi glad av å høre.

Håper vi ser dere snart igjen på Brygga 11

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Nydelig måltid og hyggelig betjening. Sjømaten man får servert her er en egen klasse. Vi spiste restaurantens anbefalte 3- retter som man kan velge ned eller uten vin pakke. Skalldyrsuppe og stekt Lange med garnityr var perfekt tilberedt og delikat fremført. Desserten, sjokolade kake med lakris og blåbær is var himmelsk

Takk, Climber66915

Hei :)

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Ønsker dere en flott uke og håper dere tar turen til oss snart igjen :)

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!