“Nydelig mat midt i uka”
Anmeldelse av Brygga 11, Geir Skeie

Brygga 11, Geir Skeie
Vurdert som nr. 3 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Vi reserverte enkelt bord via nettside og ble møtt av en hyggelig servitør da vi ankom restauranten. Vi opplevde å bli godt ivaretatt og sett, selv om det var travelt rundt oss. Meget god mat og service. Vi kommer gjerne tilbake og anbefaler stedet for andre. Fiskeren av oss kommenterte at "Dette var en helt fantastisk tilberedt fiskerett, med fersk og god fiskekvalitet!"

Takk, lindairenb2021
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2021

Hei Linda
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Slikt blir vi glad av å høre.
Håper dere tar turen snart igjen :)

Anmeldt 17. september 2021

Den nye høstmenyen måtte vi sjekke ut, og vi valgte kamskjell/aquavitbrett (den er alltid god og en gjenganger) samt dagens meny. Nydelig lyr og en helt himmelsk dessert med bl.a. lakris-is. En engelsk servitør fra Devon passet godt på oss, en strålende og smakfull torsdagskveld. Anbefales!

Takk, geire686
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og full pott
Det gjør oss glad! Håper dere tar turen snart igjen.

Anmeldt 9. september 2021

Restauranten har en god atmosføre og god service. Vi ble godt tatt i mot og hadde en engasjert serveringsdame under hele kvelden. Meny anbefalingen var topp og kjøkkenet leverte :)

1  Takk, 879petterh

Hei :)
Tusen takk for full pott og fine ord. Det setter vi stor pris på.
Håper vi sees på Brygga 11 snart igjen

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Flott sted, hyggelig betjening og ikke minst veldig god mat.
Tar du med en god vin er opplevelsen perfekt.
Kommer tilbake.

Takk, Kjell E
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Kjell.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Det betyr mye for oss!
Håper du tar turen tilbake til oss snart igjen :)

Anmeldt 23. august 2021

Lørdag 21.08.21 ble helt topp med feiring av eldstedatter (Christine og samboer Eivind's bursdager. Vi var 4 stk og valgte å gå for dagens 3 retter som ble en kjempegod og fin opplevelse. En takk sendes til kveldens servitrise :-) Hyggelig og oppmerksom:-) Vi kommer snart tilbake:-) Mvh V.N.

Takk, 93vidarn

Hei.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på :)

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!