“Fantastisk god mat.”

Vurdert som nr. 1 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vinner av Bocuse d.Or 2009, Geir Skeie, åpnet november 2010 den nye restauranten Brygga 11 i Sandefjord. Med beliggenhet i sjøkanten i Sandefjord, er omgivelsene ypperlig for å nyte et måltid med god og enkel sjømat - eller et glass med god drikke. På Brygga 11 kan du smake havets skatter, i en uformell atmosfære og med hyggelige priser. MENY RETT FRA HAVET Brygga 11 fokuserer på det enkle, óg de gode smakene fra havets fantastiske råvarer. Kanskje frisk østers med sitron? Eller nykokte Skagerrak-reker med majones? Blåskjell, dagens fangst med sesongens grønnsaker, hjemmelagde silderetter, røkelaks – eller lutefisk til jul? Her er det råvarene som står i sentrum, og menyen varierer alt etter hva fiskerne kommer inn med. Dessertmenyen følger den samme filosofien: De jakter sesongens beste frukter og bær når de komponerer sine desserter – i tillegg til klassikere som riskrem til jul og jordbær med krem om sommeren. I glasset kan du velge alt fra en enkel og god riesling fra Tyskland, til noen av verdens mest eksklusive og sjeldne viner. Eller kanskje du syns det er spennende å utforske nye ølsorter? På Brygga 11 er det noe for enhver smak og lommebok. BORDBESTILLING Dersom du ønsker å bestille til mer en 8 gjester, ring eller send mail til: post@brygga11.no. Ellers kan bestilling av opp til 8 gjester gjøres direkte på nettsiden www.brygga11.no.
Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Jeg feiret min femtiårsdag på brygga 11 sammen med familien.
Fra første stund vi komme inn blir mottatt av en hyggelig betjening som hilser oss velkommen og viste oss til vårt bord. Drikkebestillingen gikk raskt og upåklagelig hvor betjeningen hadde kontroll på alle spørsmål vi stilte.
Vi spiste både forrett, hovedrett, dessert og kaffe med avec.
Et stort pluss til restauranten at de kunne mikse fra menyen til ungdommene som ikke ville ha «fine doning» og de fikk lov til å bestille kylling med pommes frites.
Maten var helt upåklagelig og sto absolutt til forventningen. Vi spiste dagens fangst, fiskesuppe og og sjøkreps som var min favoritt.

Jeg kan anbefale brygga 11 på det sterkeste og liker man sjømat så bør den oppleves.

1000 takk for meget god service og meget god mat. Et sterkt helhetsinntrykk og karakter seks.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Kenneth L
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2021

Hei Kenneth
Gratulerer så mye med bursdagen som var.

Tusen hjertelig takk for fin og utfyllende tilbakemelding. Det betyr mye for oss.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. oktober 2021

Min bror og jeg var på Brygga 11 i går kveld og vil gjerne gi en tilbakemelding.

Dette var mat, drikke og ikke minst service på sitt aller beste. Vi ble raskt mottatt ved ankomst av en svært blid kar, som fulgte oss hyggelig til bordet. Kort info om drikkemulighetene.

Tok ikke lang tid før Johanna var ved bordet vårt og informerte om den 3 retters middagen. Spøkefullt lurte hun på om rettene skulle være overraskelse eller om vi ville vite.

Maten var perfekt. Aldri smakt så nydelig lyr. Forretten og desserten var fabelaktige, med svært spennende smakvarianter.

Johanna viste til svært god vinkunnskap og hadde perfekt forslag til drikke.

Dette ble en suveren kveld, som frister til gjentakelse veldig snart. Maten var som nevnt fabelaktig, med Johanna som en suveren tilrettelegger. Hun er gull verdt.

Tusen takk for oss.

Vh
Dag og Jan

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, janlW5244CE
Hanne F, Marketing på Brygga 11, Geir Skeie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2021

Hei Jan.

Tusen tusen takk for veldig hyggelig og utfyllende tilbakemelding.
Det betyr mye for oss.

Håper vi sees på Brygga 11 snart igjen.

Anmeldt 30. september 2021

Hadde et fantastisk godt måltid i går med japansk mat. Startet med lakse sashimi og Tunfisk tartar, Tempurasalat , maki og sluttet med en herlig dessert. Alt helt suverent.

Takk, bjornr2013

Hei,

Så fint å høre at dere koste dere hos oss. Det betyr mye for oss med slike tilbakemeldinger.

Håper dere tar turen snart igjen :)

Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Igjen en lekker tre-retters med gode smaker, deilig variasjon og utsøkt vinanbefaling. Service av ypperste klasse. Ingenting å sette fingeren på!!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 561j_rnk

Tusen takk for full pott og hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Vi reserverte enkelt bord via nettside og ble møtt av en hyggelig servitør da vi ankom restauranten. Vi opplevde å bli godt ivaretatt og sett, selv om det var travelt rundt oss. Meget god mat og service. Vi kommer gjerne tilbake og anbefaler stedet for andre. Fiskeren av oss kommenterte at "Dette var en helt fantastisk tilberedt fiskerett, med fersk og god fiskekvalitet!"

Dato for besøk: september 2021
Takk, lindairenb2021

Hei Linda
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Slikt blir vi glad av å høre.
Håper dere tar turen snart igjen :)

Reisende som så på Brygga 11, Geir Skeie, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Brygga 11, Geir Skeie? Del dine erfaringer!