“Byens beste sushi?”
Anmeldelse av Puji Sushi - Puji Tea

Puji Sushi - Puji Tea
Vurdert som nr. 40 av 59 Restauranter i Sandefjord
Beskrivelse: Puji Sushi tilbyr kvalitetssushi og forfriskende og unik boble -te. Vi ønsker å være stedet du søker etter en god, sunn og enkel middag. Å spise ute eller bestille takeaway trenger ikke alltid å koste skjorten. Vi har lang erfaring i bransjen og har endelig oppnådd vår drøm om å åpne vårt eget sted. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen. Velkommen!
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte denne fangen og bestille pr telefon og ta med oss sushi til stranda. Fikk med mye ekstra ris og ingefær uten å bestilt dette. Store, gode og ferske nylagde biter.

2  Takk, Annemor39

Anmeldt 30. mars 2021

Veldig fersk, delikat og god! Sentralt plassert. Raskt ferdig. Her er det bare å bestille! Beste sushi i Sandefjord

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, annekristinm_llerf
Anmeldt 2. februar 2021 via mobile enheter

Var innom Puji og fikk deilig bubble tea sammen med billig men god sushi. Risen var perfekt + store biter. Reiser Norge rundt å spiser mye sushi og dette må være beste sushien i Sandefjord

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, paalg2014
Anmeldt 10. oktober 2020

<Dårligste jeg har smakt. Jeg har spist mye sushi i mitt liv og dette var skuffende greier. Risen smakte som Uncle Bens.Merkelig at man selger sushi uten å vite hvordan man lager sushi-ris....

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, JR4385

Reisende som så på Puji Sushi - Puji Tea, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Puji Sushi - Puji Tea? Del dine erfaringer!