Bli belønnet med One Key
Cirkeline74
Bergen, Norge
1,0 av 5 boblerAnmeldt 6. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
KAN_11, General ManagerClarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. nov. 2018
Hei og takk for dine tilbakemeldinger!

Først av alt; vi er svært lei oss for at du fikk et så negativt inntrykk av hotellet vårt.

Av våre 112 rom, er det fortsatt noen som ikke er renovert siden de ble bygd i 1999. Dette bærer de selvsagt preg av, først og fremst på grunn av slitasje. Våre medarbeidere på housekeeping får i all hovedsak svært positive tilbakemeldinger på renhold av rommene, men det kan selvsagt skje feil, noe som åpenbart er tilfelle her.

Dette må vi bare beklage, og jeg er glad for at mine medarbeidere gjorde sitt ytterste for å rette opp feilen og gi deg et godt opphold her likevel.

kr 1 995
    1.6 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
      kr 1 813
    5.1 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
    Gratis parkering
    "Gratis sykler" & bordtennis.
    • Priceline
      12.2 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
      Svømmebasseng
      Se flere hoteller i Sandefjord
      Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet kan være svært stolte over sine ansatte i resepsjonen. Meget hyggelig mottakelse og innbydende lobby. Parkering til 150 kr pr døgn. Fikk et sjarmerende og flott Deluxe rom med hyggelig salong. Opplevde under oppholdet og bli oppgradert til hotellets suite. Helt utrolig service og flott rom dette også med stort badekar til to. Gratis kaffe, te og kake på ettermiddagen og gratis kveldsmat med suppe, salater og en fantastisk hovedrett bestående av kylling i nydelig vinsaus med bacon, sopp og rødløk og hjemmelaget potetmos. Restauranten er særegent innredet og hjemmekoselig. Frokosten er enkel, men grei. Hotellet ligger sentralt til i Sandefjord med kort vei til det meste. Hotellet anbefales både par og familier. Best av alt er hyggelig og gjestfri service.

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, 283ole1984
      KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for fantastisk flott omtale!

Ekstra hyggelig er det at du fremhever våre flotte medarbeidere, som virkelig vet å gjøre sitt ytterste for at alle gjester skal trives hos oss. Men så klart; det skader ikke at rommene er fine og at maten smaker godt også :)

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kjempe hyggelig personale, fint rom og gode senger. Frokosten litt "kjedelig", men med gratis frokost og kvelds MED i prisen så kan man ikke klage.
      Hotellet ligger i gåavstand til det meste, og er lett å finne.

Dato for oppholdet: september 2018
      Takk, Linn Ø
      KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Tusen takk for flott omtale, Linn!

Særlig hyggelig er det at du fremhever våre flotte medarbeidere :)

Ønsker deg en fin høst og velkommen tilbake til oss!

Beste hilsen fra

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

På sparke tur til Sandefjord. Vi havnet på dette hotellet fordi jeg hadde en del bonuspoeng i Choice. Alt i alt et bra og hyggelig opphold. Veldig positiv overraskelse, så ble det servert aftensmat. Så vi spiste tomatsuppe og røktskinke med ertestuing og poteter. Takk for det! Så vi bestilte en flaske vin og dessert. Perfekt. Vi gikk på rommet å koste oss med resten av vinen og lørdagsunderholdning på TV.
      Ellers var både sengen, badet og frokosten helt annen for. Mat «salen» var kjempe koselig, rom med tømmervegger og hvalfanger historie på veggene.
      Takk for oss. Her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
      Takk, Dag S
      KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Tusen takk for flott omtale - så hyggelig at dere hadde en fin helg her hos oss.

Vi gleder oss til å ønske deg og fruen velkommen tilbake til Sandefjord!

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell, men de trenger nye ansatte på både kjøkken og på nattestid. Maten er ikke på det nivået man forventer på ett hotell til denne prisen, frokost buffet består av ting de fleste har i kjøleskapet hjemme og ikke noe mer. Bacon av dårlig kvalitet, ser ikke ut som bacon men nakke stykke. eggerøre er tydelig dampet i ovn og smaker ikke bra. Alt dette servert i en spisesal som fremstår som ett museum, vel og bra det men hva med hygiene, det lukter mugg og rottent i lokalet over båten med mat er det bjelker med både spindelvev, støv og noe som ser ut som sagmugg, alt det ramler ned over maten bare det kommer litt trekk i lokalet. Generelt ett lite fristende sted og spise mat på. I tillegg når man som forretnings reisende blir bedt av nattevakt om og gå og legge seg når man kommer inn med forretnings kunder som gjerne vil sitte litt i baren for sosialt samvær, hvor ingen fremstår beruset kl 00.15 på en torsdags kveld med beskjed om att baren er stengt dere kan ikke sitte her. Trodde skjenke tiden i Norge varte frem til 02.00 og att ett hotell som har sitte områder i resepsjons området ikke jager bort gjester som ønsker og være sosiale uansett tid på døgnet og i hvertfall ikke ber dem gå og legge seg kl 00.15 det er ikke noe som man sier til en gjest. Den samme nattevakten satt sovende i en stol foran TV senere på natten og når han måtte åpne døren så var han ufin og tydelig sur for og ha blitt forstyrret. De andre i respsjonen oppfører seg eksemplarisk og må skryte av servicen til Nicholay. Ny kjøkkensjef med fagbrev, ny nattevakt og bedre renhold i ganger, heis og spisesal kan heve det opplevde nivå på hotellet serdeles mye, inntil videre bor jeg på park når jeg er i Sandefjord.

Dato for oppholdet: mai 2018
      4  Takk, Abbas M
      KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Takk for din tilbakemelding!

Vi synes det er leit at ditt opphold ikke svarte til forventningene, selv om vi ikke kjenner oss helt igjen i din beskrivelse.

Den siste uken har jeg forsøkt å finne ut av når dette har skjedd, slik at vi kan følge opp de medarbeiderne som var på jobb den aktuelle tiden. Jeg kan dessverre ikke finne noen reservasjon på Abbas i 2018. Om du kan kontakte meg via cc.atlantic@choice.no og gi meg ankomstdato for ditt opphold, vil det være til stor hjelp.

Til slutt vil jeg påpeke at Mattilsynet har hatt et særlig fokus på hoteller og restauranter de siste årene. Siden smilefjesordningen ble innført, har vi aldri fått annet enn beste karakter, og jeg kan forsikre deg om at IK Mat, hygiene og matsikkerhet er noe vi arbeider systematisk med.

Imøteser din tilbakemelding som forespurt - på forhånd takk!

Beste hilsen
      Kari-Ann/GM

Anmeldt 7. august 2018

Vi overnattet der en natt før båttur til Strømstad dagen etter.
      Hotellet har en trivelig takterasse i andre etasje. Ligger usjenert og med gode utemøbler.
      Godt og luftig rom med gode senger.
      Hyggelig og hjelpsomt personale.
      Artig hotell med mye historie fra hvalfangsttiden. Spesiell matsal med tømmervegger og gammel historie i form av bilder og utstyr.
      Gode parkeringsmuligheter enten i P-hus eller ute rett ved hotellet.
      Svært sentral beliggenhet.
      Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
      Takk, AogAV
      KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på!

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til vakre Sandefjord, i mellomtiden ønsker vi dere en fin høst.