Expedia.comUSD 145
Vio.comUSD 137
EtripUSD 137
Trip.comUSD 145
Anmeldt 12. desember 2018

Fint hotell,med reine fine rom.Resepsjonist som var eineståande,vi kom seint og reiste tidligt,fikk tilbud om nistepakke pga avreise før frokost.Heilt grei parkering i kjeller på hotellet.Som mange andre hotell så får også dette minus pga heilt elendig ekstraseng på rommet,den skulle vert kassert.Kjem tilbake neste gang eg er i Sandefjord.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Stig H
KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei og takk for din flotte omtale!

Vi setter stor pris på at du deler dine opplevelser hos oss med andre reisende, og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Vi skal definitvt ta en sjekk på ekstrasengene våre! De er relativt nye og av svært god kvalitet, og vi får som regel gode tilbakemeldinger på disse, men alt som brukes kan bli skadet - takk for at du sier fra!

Beste hilsen fra

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Det dårligste Clarion collection hotellet jeg har bodd på .
Jeg fikk først rom i den gamle delen av hotellet ,dette rommet hadde ingen Clarion Collection stil ,det var bare gammelt /slitt og skittent .
Stolene var så fulle av flekker at jeg tviler på noen ville ønske å sitte i dem.Et hotell må enten være veldig arrogant,eller ikke bry seg mye om gjestene sine om de velger å bruke et slikt rom.
Teppet på sengen var tvers igjennom utslitt og lite innbydende ,i tillegg var det flekker på siden av sengen.
Alle møblene på rommet var utslitt og gått ut på dato for mange år siden.
Badet var skittent ,lange og godt synlige hår på gulvet og flekker på de fleste overflater ,i tillegg hadde dokosten mye synlig avføring på seg .

Jeg fikk så bytte til et rom i hoveddelen av hotellet ,dette var mye bedre og i kjent Clarion Collection stil ,men også her var det skittent

Frokosten var Ok

Vil aldri anbefale dette hotellet til noen

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Cirkeline74
KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei og takk for dine tilbakemeldinger!

Først av alt; vi er svært lei oss for at du fikk et så negativt inntrykk av hotellet vårt.

Av våre 112 rom, er det fortsatt noen som ikke er renovert siden de ble bygd i 1999. Dette bærer de selvsagt preg av, først og fremst på grunn av slitasje. Våre medarbeidere på housekeeping får i all hovedsak svært positive tilbakemeldinger på renhold av rommene, men det kan selvsagt skje feil, noe som åpenbart er tilfelle her.

Dette må vi bare beklage, og jeg er glad for at mine medarbeidere gjorde sitt ytterste for å rette opp feilen og gi deg et godt opphold her likevel.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet kan være svært stolte over sine ansatte i resepsjonen. Meget hyggelig mottakelse og innbydende lobby. Parkering til 150 kr pr døgn. Fikk et sjarmerende og flott Deluxe rom med hyggelig salong. Opplevde under oppholdet og bli oppgradert til hotellets suite. Helt utrolig service og flott rom dette også med stort badekar til to. Gratis kaffe, te og kake på ettermiddagen og gratis kveldsmat med suppe, salater og en fantastisk hovedrett bestående av kylling i nydelig vinsaus med bacon, sopp og rødløk og hjemmelaget potetmos. Restauranten er særegent innredet og hjemmekoselig. Frokosten er enkel, men grei. Hotellet ligger sentralt til i Sandefjord med kort vei til det meste. Hotellet anbefales både par og familier. Best av alt er hyggelig og gjestfri service.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 283ole1984
KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for fantastisk flott omtale!

Ekstra hyggelig er det at du fremhever våre flotte medarbeidere, som virkelig vet å gjøre sitt ytterste for at alle gjester skal trives hos oss. Men så klart; det skader ikke at rommene er fine og at maten smaker godt også :)

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kjempe hyggelig personale, fint rom og gode senger. Frokosten litt "kjedelig", men med gratis frokost og kvelds MED i prisen så kan man ikke klage.
Hotellet ligger i gåavstand til det meste, og er lett å finne.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Linn Ø
KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Tusen takk for flott omtale, Linn!

Særlig hyggelig er det at du fremhever våre flotte medarbeidere :)

Ønsker deg en fin høst og velkommen tilbake til oss!

Beste hilsen fra

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

På sparke tur til Sandefjord. Vi havnet på dette hotellet fordi jeg hadde en del bonuspoeng i Choice. Alt i alt et bra og hyggelig opphold. Veldig positiv overraskelse, så ble det servert aftensmat. Så vi spiste tomatsuppe og røktskinke med ertestuing og poteter. Takk for det! Så vi bestilte en flaske vin og dessert. Perfekt. Vi gikk på rommet å koste oss med resten av vinen og lørdagsunderholdning på TV.
Ellers var både sengen, badet og frokosten helt annen for. Mat «salen» var kjempe koselig, rom med tømmervegger og hvalfanger historie på veggene.
Takk for oss. Her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Dag S
KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Tusen takk for flott omtale - så hyggelig at dere hadde en fin helg her hos oss.

Vi gleder oss til å ønske deg og fruen velkommen tilbake til Sandefjord!