Anmeldt 16. august 2019

Ankom hotell med to barn og jeg ville undersøke om vi kunne sjekke inn tidlig, da kl var 13. Resepsjonisten fortalte at rommet jeg hadde bestilt hadde en ekstra utgift på ekstra seng. Jeg sa jeg ikke hadde fått informasjon om det da jeg bestilte over telefon, og var forundret over dette. Respesjonisten var mer opptatt av å fortelle at sånn er det og det står det i alle regler og oversikter de har. Jeg sa at det ikke var poenget mitt, men at jeg syntes det var underlig at jeg ikke hadde fått informasjon om dette av damen jeg bestilte av, da jeg brukte bonuspoeng for overnattingen. Det stod ikke på hjemmesiden at det ville utløse ekstra utgift, bare at jeg måtte kontakte hotellet pga få rom med denne muligheten. Jeg var bare forvirret over dem ekstra utgiften. Opplevde å møte irritasjon over at jeg sa dette og at jeg fikk nå tidlig innsjekk til 250kr, og at det da nesten gikk opp i opp. Da forklarte jeg damen at jeg kunne vente med innsjekking om det kostet. Men hun virket irritert og fortsatte innsjekkingen. Hun forklarte at rommet var klart. Vi kom opp på rommet, der var det ingen ekstra seng, og vasken på badet var ikke ren(neglavklipp). Da jeg kom ned igjen så tenkte jeg at jeg skal gi beskjed om sengen og sa høflig fra, og fikk et kort og irritert svar om at hun hadde bare sagt at rommet var klart, ikke at sengen var der. Ble helt satt ut av tonen på damen, følte meg til bry og sa ikke noe om ikke godt rengjort bad..synd å måtte bruke energi på følelser knyttet til dårlig service, og skuffelsen måtte svelges da jeg hadde 24t i Sandefjord hvor jeg skulle kose meg med barna.

Kveldsmaten var helt ok for meg som voksen, men ikke like ok for barna. Hadde det vært noe ost eller syltetøy så kanskje de hadde spist noe annet enn potetbåter og skive med smør. Jeg syntes kveldsmaten var ok.

Frokosten var god, men så muggent brød under brødklokke og salatbladene virket ikke vasket, fant flue og sand på rapidsalatbladet mitt.

Rommet var stort og fint, men doen bråkte masse sikkert pga trykk, men litt kjedelig å vekke barna med dette sent på kvelden.

Alt annet personale var vennlig og hyggelig. Forventingene ble dessverre brutt og mye pga en ansatt med en dårlig dag.

1  Takk, ingeborg79
Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Tusen takk for dine tilbakemeldinger, Ingeborg!

Jeg er veldig glad for at de fleste av oss bidro til å gi dere et hyggelig opphold, til tross for møtet ved ankomst som du beskriver. Slik skal det ikke være!

Bonusovernattingen ble bestilt via vår kundeservice. Jeg vil presisere overfor dem, viktigheten av å gjøre våre gjester oppmerksom på tillegg som påløper ved booking av f.eks. ekstra oppredning.

Dine øvrige tilbakemeldinger vil vi behandle internt her på hotellet.

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

To netter for annet arr. Modernisert og velholdt hotell, men kjedelig funksjonalisme. Gode rom og god frokost. Flere av fellesarealene preget av hvalfangst effekter og miljøskildringer. Opplysende. Smilet satt litt langt inne hos betjeningen og «det lille ekstra» av service opplevde vi ikke. Men i alt: OK.

Takk, DagB45
Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Tusen takk for besøket og for din omtale!

Jeg er glad for dere hadde et fint opphold på hotellet vårt, til tross for at du savnet "det lille ekstra" fra oss. Som regel er det nettopp den personlige servicen som trekkes frem som vårt absolutte fortrinn. Vi kommer sterkere tilbake neste gang!

Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet i anledning en familiemarkering. Hotellet ligger sentralt. Serverer frokost og kveldsmat. Det har en hyggelig takterrasse for varme dager. Rommene vi bodde på er romslige. Hotellet er innredet i et maritimt preg.

Takk, Erlend1973

Tusen takk for besøk og hyggelig omtale!

Vi håper dere hadde en fin feiring, og ønsker dere varmt velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Fornøyd med hotellet og veldig god service fra hotell ansatte. Og de har så langt vært imøtekommende. Og maten har vært god. Og flott utsikt fra rommet vi hadde i 5 etasje. Og kort avstand til sandefjord sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Lenedevik35
Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Tusen takk for fantastisk fin omtale og hyggelig besøk!

Vi er glade for at dere hadde et fint opphold her hos oss, og håper vi ses igjen.

Fortsatt god sommer ønskes fra

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Hadde to døgn på Atlantic på vår Norgestur. Vi fant hotellet som et godt utgangspunkt for å bli kjent med Sandefjord by. Godt plassert i sentrum med gåavstand til det meste. Bilen fikk vi plasser trygt i hotellets garasjeanlegg

Hotellet var rent og prent. Fremstår som velholdt og oppdatert interiørmessig. Vi traff bare serviceinnstilt personal.

God frokost. Liker godt ordningen med kveldsmat inkludert i prisen. Maten på kvelden er enkel, men bra nok.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Tengs
KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Tusen takk for hyggelig besøk og flott omtale, det setter vi stor pris på!

Vi er glade for at dere hadde fine dager i vakre Sandefjord, og ønsker dere varmt velkommen tilbake til oss.