hildura
    kr 1 321
    kr 1 650
5.1 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
Gratis parkering
"Gratis sykler" & bordtennis.
kr 3 270
    kr 1 250
14.0 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
Se flere hoteller i Sandefjord
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Bodde på et standard dobbeltrom og må si at det var overraskende fint! Har bodd der 2 ganger og begge gangene har det vært veldig hyggelig betjening. 2 forskjellig damer har sjekket meg inn og de har vist bra service. Frokosten er god men lit kjedelig. Har ikke fått testet de andre måltidene. Har dog vært på julebord der og må si at juletallerkenen de har er den beste jeg har fått servert ute noen gang!
Lukter litt kloakk på badet, men det er et gammelt bygg så det er nok ikke så rart.
Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, NinaA926
Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Tusen takk for hyggelig besøk og flott omtale!

Vi er glade for at du trives så godt her hos oss, både som julebordsgjest og andre sammenhenger.

Selv om bygget er gammelt, skal det ikke lukte vondt på badet. Sannsynligvis har rommet stått ubrukt noen dager, da kan det komme litt lukt fra sluket.

Vi gleder oss til å se deg igjen!

Beste hilsen fra
Kari-Ann & mitt team

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Et meget bra hotell med hyggelig betjening og flotte rom. Hotellet ligger i sentrum og frokost og kveldsmat er inkludert i romprisen. Jeg gir ikke hotellet full score da frokosten ikke var helt topp. Det var lite utvalg av brød og eggerøre og bacon var ikke tilfredsstillende lagd. Flytende eggerøre og bacon som ikke smakte godt og var stekt i store klumper. Ved forrige besøk var dette bedre så jeg håper at kokken hadde en dårlig dag.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, lillelucky
Anne M, Guest Relations Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Leit å høre at frokosten ikke var tilfredstillende, men godt å høre at det ikke var slik ved ditt forrige besøk. Kjøkkenansvarlig er informert.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 2. desember 2019

Fint hotell med sentral beliggenhet nær jernbane. Gode senger og god frokost. Bestilte sen utsjekk på nett. Ble oppringt av hyggelig dame som sa det var sammen pris for drikkepakke, som inkluderte sen utsjekk, som prisen for bare sen utsjekk - veldig bra å si ifra. Men ikke så bra at rengjørings personalet banker på døra timer før utsjekk - irriterende. Men kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, morten_iversen
Anne M, Guest Relations Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2019

Tusen takk for ratingen og tilbakemeldingen. Beklager så mye at du ble forstyrret av rengjøringspersonalet før utsjekkstid. Her var det nok dessverre en kommunikasjonsfeil.
Vi ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 22. oktober 2019

For en som reiser endel med jobben betyr det mye å bli mottatt med et smil og vennlig service. Her følte man seg velkommen fra første øyeblikk og de ansatte gir dette hotellet en ekstra "stjerne". Koselig rom og god frokostbuffét må også nevnes. Takk for et fint opphold!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, pewint
Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2019

Tusen takk for hyggelig besøk og fantastisk tilbakemelding!

Vi blir helt varme om hjertet når vi får bekreftelser som dette, fra deg og andre som reiser mye og er altfor mye hjemmefra. Vi tror at vår omtanke og vennlighet er som prikken over i'en for dere, da er det både ekstra gøy og motiverende å få slike tilbakemeldinger - tusen takk.

Ønsker deg ei fortsatt fin uke, og varmt velkommen tilbake til oss!

Beste hilsen fra
Kari-Ann & mitt team

Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Flott hotell . God beliggenhet bra service og god frokost 🤗Vi er førnøjda👌. Om møjligt kommer vi tilbake👏Om vi skal finne nået negativt så er det altfør varmt på rommet så vi brukte vindu til hjelp✌️

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, axept
Anne M, Guest Relations Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2019

Kjære gjest, Tusen takk for hyggelige ord! Vi håper at vi vil få den glede å ønske dere velkommen tilbake.