Frokost inkludert
5.1 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
    1.6 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
    • Booking.com
    1.6 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
    "Gratis sykler" & bordtennis.
    6.4 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
        kr 2 545
      11.2 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
      Se flere hoteller i Sandefjord
      Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde ett helt ok opphold i Juli. Hotelloppholder var selvsagt preget av at det er Corona regler som gjelder.
      Men merkelig at skittene tallerkner og oppvask samt søppel stod i gangen i 4 etg.under hele vårt opphold.Uten at noen av personalet fjernet dette. Selvsagt skal jo ikke gjester sette slikt fra seg i oppgangen, men personalet burde jo fjerne dette i löpet av ett døgn.
      Merkelig at vi ikke kunne bestille drikke i baren, men vi kunne ta i drink kort som andre også tok i? Det gav ingen mening.
      Laaaaang kø ved middagsbuffeten og frokosten var enda verre.
      Der burde det vært mer personal som hjalp til med servering. Er jo stooor smitte kilde med at folk står så tett i kø....Så absolutt forbedrings potensiale.
      Burde vært satt ut Antibac i flere etg uten for f.eks heisen eller i det minste i hver etg.
      Personalet i bar/Resepsjonen burde vite hva drinker/ type øl som serveres. Hun vi ble betjent av var akkurat fylt 18 og hadde ingen erfaring med hva som stod på drikke kartet. Det burde de ansatte vite.
      Ellers er hotellet veldig sjarmerende og har flott beliggenhet midt i Sandefjord sentrum.
      Vi kommer gjerne igjen ved ett senere tidspunkt.

2  Takk, Guccilpa
      Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Flotte rom og veldig hyggelig betjening.
      Sentrums hotel med kort avstand til byens severdigheter og uteliv.
      Kort avstand til togstasjonen.
      Parkering i kjelleren på hotellet.
      Vi kommer gjerne tilbake hit.

Takk, pers870
      Anmeldt 11. juli 2020

Vi dro tilbake i sommer,,har også vært der om vinteren.Vi er meget fornøyde med hotellet,,så bra service,,blide mennesker,og god mat. vi kommer tilbake det er sikkert.og jeg kan anbefale dette hotellet.så gode senger også ! elegant rom

Romtips: vi bodde i 2 etg,,stille og rolig
      Takk, hildura
      Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Bodde på et standard dobbeltrom og må si at det var overraskende fint! Har bodd der 2 ganger og begge gangene har det vært veldig hyggelig betjening. 2 forskjellig damer har sjekket meg inn og de har vist bra service. Frokosten er god men lit kjedelig. Har ikke fått testet de andre måltidene. Har dog vært på julebord der og må si at juletallerkenen de har er den beste jeg har fått servert ute noen gang!
      Lukter litt kloakk på badet, men det er et gammelt bygg så det er nok ikke så rart.
      Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2020
      Takk, NinaA926
      Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Tusen takk for hyggelig besøk og flott omtale!

Vi er glade for at du trives så godt her hos oss, både som julebordsgjest og andre sammenhenger.

Selv om bygget er gammelt, skal det ikke lukte vondt på badet. Sannsynligvis har rommet stått ubrukt noen dager, da kan det komme litt lukt fra sluket.

Vi gleder oss til å se deg igjen!

Beste hilsen fra
      Kari-Ann & mitt team

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Et meget bra hotell med hyggelig betjening og flotte rom. Hotellet ligger i sentrum og frokost og kveldsmat er inkludert i romprisen. Jeg gir ikke hotellet full score da frokosten ikke var helt topp. Det var lite utvalg av brød og eggerøre og bacon var ikke tilfredsstillende lagd. Flytende eggerøre og bacon som ikke smakte godt og var stekt i store klumper. Ved forrige besøk var dette bedre så jeg håper at kokken hadde en dårlig dag.

Dato for oppholdet: februar 2020
      Takk, lillelucky
      Anne M, Guest Relations Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2020

Kjære gjest,
      Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Leit å høre at frokosten ikke var tilfredstillende, men godt å høre at det ikke var slik ved ditt forrige besøk. Kjøkkenansvarlig er informert.
      Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!
      Med vennlig hilsen Team Atlantic