Booking.comUSD 169
TripadvisorUSD 157
eDreams
FindHotelUSD 157
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bor vanligvis på Kong Carl når vi bor på Hotel i Sandefjord. Denne gangen var dette fullt og Atlantic ble derfor valgt.

Rommet er nok pusset opp en gang tidlig på 80 tallet og fremstår som meget stusselig.

At prisen i tillegg er høyere enn på Kong Carl er jo nesten komisk.

Vi får satse på at frokosten er bra, for rommet holder lav bed and breakfast standard.

1  Takk, traveler-1978-2019
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde ett helt ok opphold i Juli. Hotelloppholder var selvsagt preget av at det er Corona regler som gjelder.
Men merkelig at skittene tallerkner og oppvask samt søppel stod i gangen i 4 etg.under hele vårt opphold.Uten at noen av personalet fjernet dette. Selvsagt skal jo ikke gjester sette slikt fra seg i oppgangen, men personalet burde jo fjerne dette i löpet av ett døgn.
Merkelig at vi ikke kunne bestille drikke i baren, men vi kunne ta i drink kort som andre også tok i? Det gav ingen mening.
Laaaaang kø ved middagsbuffeten og frokosten var enda verre.
Der burde det vært mer personal som hjalp til med servering. Er jo stooor smitte kilde med at folk står så tett i kø....Så absolutt forbedrings potensiale.
Burde vært satt ut Antibac i flere etg uten for f.eks heisen eller i det minste i hver etg.
Personalet i bar/Resepsjonen burde vite hva drinker/ type øl som serveres. Hun vi ble betjent av var akkurat fylt 18 og hadde ingen erfaring med hva som stod på drikke kartet. Det burde de ansatte vite.
Ellers er hotellet veldig sjarmerende og har flott beliggenhet midt i Sandefjord sentrum.
Vi kommer gjerne igjen ved ett senere tidspunkt.

1  Takk, Guccilpa
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Flotte rom og veldig hyggelig betjening.
Sentrums hotel med kort avstand til byens severdigheter og uteliv.
Kort avstand til togstasjonen.
Parkering i kjelleren på hotellet.
Vi kommer gjerne tilbake hit.

Takk, pers870
Anmeldt 11. juli 2020

Vi dro tilbake i sommer,,har også vært der om vinteren.Vi er meget fornøyde med hotellet,,så bra service,,blide mennesker,og god mat. vi kommer tilbake det er sikkert.og jeg kan anbefale dette hotellet.så gode senger også ! elegant rom

Romtips: vi bodde i 2 etg,,stille og rolig
Takk, hildura
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Bodde på et standard dobbeltrom og må si at det var overraskende fint! Har bodd der 2 ganger og begge gangene har det vært veldig hyggelig betjening. 2 forskjellig damer har sjekket meg inn og de har vist bra service. Frokosten er god men lit kjedelig. Har ikke fått testet de andre måltidene. Har dog vært på julebord der og må si at juletallerkenen de har er den beste jeg har fått servert ute noen gang!
Lukter litt kloakk på badet, men det er et gammelt bygg så det er nok ikke så rart.
Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, NinaA926
Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Tusen takk for hyggelig besøk og flott omtale!

Vi er glade for at du trives så godt her hos oss, både som julebordsgjest og andre sammenhenger.

Selv om bygget er gammelt, skal det ikke lukte vondt på badet. Sannsynligvis har rommet stått ubrukt noen dager, da kan det komme litt lukt fra sluket.

Vi gleder oss til å se deg igjen!

Beste hilsen fra
Kari-Ann & mitt team