Frokost inkludert
kr 1 634
    kr 1 815
5.1 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
Gratis parkering
"Gratis sykler" & bordtennis.
kr 2 425
    kr 1 503
14.3 km fra Clarion Collection Hotel Atlantic
Se flere hoteller i Sandefjord
Anmeldt 27. juli 2020

Førsteinntrykket av hotellet er kjempepositivt. Fin resepsjon. MEN rommene samsvarer ikke med resten av hotellet. Rommene er veldig slitte og fremstår som uflidd og skitten når vi kommer inn på rommet rett etter innsjekk. Senge er ikke ordentlig redd opp. Vi betalte også en ekstra sum for å ha med hund. Det var ingen matskål/eller drikkeskål på rommmet, heller ingen hundeseng. Derfor måtte hun sove i sengen med oss!
På listene og i hjørenene på rommet ligger det skitt og vider tydelige tegn på veldig dårlig og rengjøring. Dette er også ekstra ille når man er i en epidemi. Det er skitt langs veggene på panelet og ved listene som er på panelet midt på veggene. Man ser skitt etter skitten klut som det er blitt rengjort mer langs listen. Badet er helt innafor, men man ser skitt i hengslene på dusjen som igjen viser til dårlig rengjøring. Sengene var myke med gode puter og dyner..

Frokosten er ikke noe å skryte av. Vassen eggerøre, ukokte egg og eller ingen fløte til kaffen. Kun fløtepulver..

Rommene trenger en kraftig oppussing og kanskje ny opplæring i renhold og matlaging.

Når man betaler ekstra for hund burde det være noe ekstra på rommet for hunden. Burde være en selvfølge!

Romtips: Velge et annet hotel..
Takk, Marenys
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

På vår Norgesferie booket vi siste natt i Sandefjord, og valgte da Clarion Collection Hotel Atlantic. Hotellet ligger i sentrum, ca. 10 minutters gåtur fra Brygga. Hotellet er i klassisk stil, og møblene i resepsjonsområdet er innbydende og fine. På vei opp til rommet vårt så vi også at det var en fin terrasse med møbler ute, for de som ville sitte litt i sola. Rommet var stort og interiøret pent.

Det som trekker ned på dette oppholdet er frokosten. Dette med korona og retningslinjer har nok gjort dette litt vanskelig for hotellet, da frokostområdet er delt inn i flere små rom, og det er ganske smalt mange steder. Men allikevel føler jeg at organiseringa var veldig dårlig. Det startet med kø inn til frokosten, og man kom etter hvert frem til et bord hvor all maten var samlet, og man måtte gi beskjed om hva man ønsket. Problemet var at det var umulig å se hva som befant seg bak de som serverte. I tillegg var asjettene veldig små, så det ble en salig røre av alt mulig rart. Man hadde jo ikke akkurat lyst til å stå i den køen flere ganger. Jeg observerte senere at det hang oppe noen skriv hvor det sto hva som ble servert ved frokosten, men hva om det kunne vært lagt synlig inn på rommene også. Ellers var det vi fikk servert helt ok. Men generelt mye kaos, og vanskelig å finne rene bord og sitteplasser.

Takk, LineH79
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bra plassering av hotellet i byen, fint dekorert med hvalfangstmemerobilia i koselig gammelt hus. Hyggelig og proff betjening. God kveldsmat. Men rommene har gamle, slitte vegg til veggtepper som virker skitne og gir veldig dårlig luft. Koronatiltak er bra, men virker litt tilfeldige. De gjør blant annet at hotellet ikke vasker rommene for gjester som bor der flere dager, se fjerner ikke søppel og tilbyr ikke muligheter for å tømme selv, tar ikke gamle hånkler eller eller annet. Med familie på tur blir rommet fort ganske ekkelt og hotellfølelsen forsvinner når det tårner seg opp med brukte håndkler og man må ta ut søppel og forsøke finne offentlige søppelkasser gatelangs, eventuelt legge poser med brukte bleier i resepsjonen. Kanskje man burde vurdert å utstyre rommene med kost og rengjøringsutstyr slik at gjestene selv kan ordne litt? Påfyll av søppelposer slik at man ikke må ut å or e slikt? Hotellet blir nemlig vel dyrt for pensjonatstandard.

1  Takk, ellen1532018
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Greit og fint hotell midt i byen. Hyggelig betjening. Frokost var delikat og god, men litt enkel. Middag var imponerende med flere retter å velge i. Ingen a/c eller friskluftanlegg, eneste alternativ er derfor åpent vindu . Med en del trafikk rett utenfor ble det et valg mellom to onder....pluss for gratis kaffe hele døgnet.

Takk, Oddie99
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bra resepsjon med gratis kaffe og te. Ikke alltid melk tilgjengelig

Ingen mat på ettermiddagen, dårlig utvalg på frokost. Elendig kveldsmat: ingenting tilbehør utover ferdigsalat og Thousand Island-dressing.

Takk, sivertlie