Booking.comUSD 157
FindHotelUSD 146
ZenHotels.comUSD 171
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet. God frokost. Bodde i andre etasje, lite støy men veldig varmt på rommet til tross for åpent vindu. Behagelig seng og grei størrelse på rommet. Lettvint med parkeringskjeller under hotellet, og ok pris på parkering.

Takk, eliserrr
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Koselig hotell sentralt i Sandefjord
Rent og pent og hyggelig rom i 5. etg med vinduer ut i stille bakgård.
Deilig frokost og hyggelig betjening

Eneste som mangler er en ordentlig kaffemaskin så man kan få seg en espresso eller cappuccino om morgenen☕️

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 358annkatrinp
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Må starte med å si at det er en sterk treer, og det er kun små detaljer som gjør at det ikke blir en firer i min rangering.

Hotellet ligger flott til i Sandefjord, og har en enkelt tilgjengelig parkeringskjeller som er OK priset. Prisene vi betalte for vårt fire netters opphold oppfattet vi som gode.

Korona setter selvfølgelig sitt preg på hotellopphold om dagen. I det store og det hele håndterte hotellet smittevernsrestriksjoner på en god måte. Litt paradoksalt er det at smittevern brukes som begrunnelse for ikke å rengjøre rommene som ofte, det burde vel være en ekstra grunn til å rengjøre skikkelig.

Frokosten er god, og pluss for godt brød. Kveldsmaten er enkel, men smaker godt, og fungerer som middag om du ikke har andre preferanser. Vi valgte hotellets kveldsmat, som er inkludert i prisen, to av fire kvelder.

Vi fikk et rom i femte etasje, trolig i en gang som ble brukt til koronakarantene. I hvert fall så det slik ut på lapper som var hengt opp. Det gjorde ikke oss stort, men vi ble kanskje litt overrasket over at det ikke ble nevnt ved innsjekking.

En utfordring med rommet var at det var veldig varmt. Selv med vinduene åpne i en ikke altfor varm maihelg, var det ubehagelig varmt nattestid.

Badet var OK, men dusjforheng skaper ikke stor entusiasme hos oss.

Det var også skuffende at rommet ikke ble rengjort en eneste gang i løpet av fire netter. I følge informasjonen vi fikk, skulle det skje hver tredje dag, men ingen var innom vårt rom verken for å kaste søppel, re opp senger eller vaske

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, eirhaa
Anmeldt 2. september 2020

Kanon bra hotell, VELDIG flinke og hyggelige ansatte over alt. Stort pluss for velkomst gave på rommet til oss og hunden FANTASTISK. Rent og ryddig over alt på hotellet. Savnet vafler og stekt egg til frokost men ellers helt ok frokost.
Sentralt plassert.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, EINAR INGE L
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Intimt og koselig hotell sentralt i Sandefjord.
Orginal og interesang utsmykking fra hvalfangertiden. Var et lite museum.
Vennlig og hyggelig ansatte. Litt små rom, men ellers ok.
Det var ikke noe overdådig frokostbord, men mer en nok for å spise seg mett.
Hotellet får en stor + for trivelig atmosfære og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Hurragutten