Booking.comUSD 171
FindHotelUSD 160
ZenHotels.comUSD 184
Anmeldt 1. august 2021

Nydelig hotell, fantastisk service i resepsjonen med mange gode tips om plasser å spise å ellers om byen..
Men forbedrings potensial :
var ikke signal på TVen vår så fikk bytta rom dagen etter,der var det ikke lys i lampene ved sengen meeeen TVen funka
Frokosten er gjennomsnittlig helt innafor men frokost vertene burde vært oppjustert noen hakk... Vimsete,ikke kontroll ,treg med å fylle på,spurte man etter mer melk eller juice så var det kommer så fort vi kan litt anspent,burde delt opp bord sånn at man kunne sitte 2 og 2 og ikke ta opp ett 4'er bord om vi bare er 2 stk...
Lang kø for å få spist noen tok med mat opp på rommet,
Ser at hotellet bærer preg av veldig slitte/skitne vegg til vegg tepper både i 2 og 3 etg... Å slitte rom som godt kunne vært malt opp.. men renholdet var helt upåklagelig.. at man bruker såpe / shampoo fra rituals forteller jo om noen som ønsker å oppgradere men at ting kanskje må tas i etapper..

Takk, yvonnepR2270QC
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Varmt rom uten klimaanlegg og få fasiliteter ellers (kun håndsåpe i dusjen gir feks et unødvendig kjipt inntrykk) . Slitne korridorer og litt vanskelig å finne fram i et bygg som nok er påbygd i etapper. Kveldsmaten bar preg av å være litt tilfeldig sammenrasket. Gjennomsnittlig frokost. Hyggelig og serviceorientert betjening trekker opp, sammen med pen fasade og sentral beliggenhet i rolig strøk.

Romtips: Ta med sjampo, og be om et rom som der ikke sola står rett på.
Takk, Curious36899633304
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet. God frokost. Bodde i andre etasje, lite støy men veldig varmt på rommet til tross for åpent vindu. Behagelig seng og grei størrelse på rommet. Lettvint med parkeringskjeller under hotellet, og ok pris på parkering.

Takk, eliserrr
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Koselig hotell sentralt i Sandefjord
Rent og pent og hyggelig rom i 5. etg med vinduer ut i stille bakgård.
Deilig frokost og hyggelig betjening

Eneste som mangler er en ordentlig kaffemaskin så man kan få seg en espresso eller cappuccino om morgenen☕️

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 358annkatrinp
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Må starte med å si at det er en sterk treer, og det er kun små detaljer som gjør at det ikke blir en firer i min rangering.

Hotellet ligger flott til i Sandefjord, og har en enkelt tilgjengelig parkeringskjeller som er OK priset. Prisene vi betalte for vårt fire netters opphold oppfattet vi som gode.

Korona setter selvfølgelig sitt preg på hotellopphold om dagen. I det store og det hele håndterte hotellet smittevernsrestriksjoner på en god måte. Litt paradoksalt er det at smittevern brukes som begrunnelse for ikke å rengjøre rommene som ofte, det burde vel være en ekstra grunn til å rengjøre skikkelig.

Frokosten er god, og pluss for godt brød. Kveldsmaten er enkel, men smaker godt, og fungerer som middag om du ikke har andre preferanser. Vi valgte hotellets kveldsmat, som er inkludert i prisen, to av fire kvelder.

Vi fikk et rom i femte etasje, trolig i en gang som ble brukt til koronakarantene. I hvert fall så det slik ut på lapper som var hengt opp. Det gjorde ikke oss stort, men vi ble kanskje litt overrasket over at det ikke ble nevnt ved innsjekking.

En utfordring med rommet var at det var veldig varmt. Selv med vinduene åpne i en ikke altfor varm maihelg, var det ubehagelig varmt nattestid.

Badet var OK, men dusjforheng skaper ikke stor entusiasme hos oss.

Det var også skuffende at rommet ikke ble rengjort en eneste gang i løpet av fire netter. I følge informasjonen vi fikk, skulle det skje hver tredje dag, men ingen var innom vårt rom verken for å kaste søppel, re opp senger eller vaske

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, eirhaa